- Działalność Zarządów Okręgowych Polskiego Związku Łowieckiego
- Działalność Zarządów Okręgowych Polskiego Związku Łowieckiego #27
Działalność Zarządów Okręgowych Polskiego Związku Łowieckiego #27
Instytucja: |
|
Monitoring: |
Działalność Zarządów Okręgowych Polskiego Związku Łowieckiego |
Liczba listów: |
4 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Otwarte |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
dot. wniosku o informacje dotyczące działalności Zarządu Okręgowego PZŁ przez POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI-ZARZĄD OKRĘGOWY OLSZTYN
Ocena LLM: B) email jest odpowiedzią z POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI-ZARZĄD OKRĘGOWY OLSZTYN i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- h86xMruZRZK2t6yW.png
- SKM_C224e24042612230.pdf
Polski Gwiązek Łowiecki
Zarząd Okręgowy w Olszłynie
„ Olsztyn, dnia 25.04.2024 r.
L.dz, 25) 02
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 27.03.2024 r. o udzielenie informacji
publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902), Zarząd Okręgowy Polskiego
Związku Łowieckiego w Olsztynie na swoim posiedzeniu w dniu 24.04.2024 r. podjął
decyzję o odmowie udostępnienia niżej wymienionych dokumentów i informacji:
1) sprawozdań z działalności Zarządu Okręgowego PZŁ (ŁOW-2) za lata gospodarcze
2018/2019, 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (5 ostatnich lat);
2) uchwał Zarządu Okręgowego PZŁ, podjętych w okresie 01.01.2023 — 25.03.2024;
3) informacji czy w okresie 01.01.2020 — 25.03.2024 Zarząd Okręgowy dokonywał
darowizn finansowych na rzecz podmiotów zewnętrznych — jeśli tak, to jakich
podmiotów, jakie były kwoty poszczególnych darowizn i na jakiej podstawie
prawnej zostały one przekazane;
4) zestawienia danych sprawozdawczości łowieckiej od 2020 r. do 2023 r., za lata
gospodarcze 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
Z poważaniem
ŁOWCZY O
Gzarządu kr
W załączeniu:
- Decyzja Zarządu Okręgowego PZŁ w Olsztynie z dnia 24.04.2024 r. w sprawie odmowy udostępnienia
dokumentów i informacji dotyczących działalności ZO PZŁ w Olsztynie.
ul. Leśna 8 10-173 Olsztyn Tel. (089)535 1556 Fax (089) 527 97 52
V
Polski Gwiązek Łowiecki
Zarząd Okręgowy w Olszłynie
Olsztyn, dnia 24.04.2024 r.
DECYZJA
W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska -
ul. Ursynowska, 02-605 Warszawa 22/2 z dnia 27.03.2024 r. o udzielenie informacji
publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902) Zarząd Okręgowy Polskiego
Związku Łowieckiego w Olsztynie na swoim posiedzeniu w dniu 24.04.2024 r. podjął
decyzję o odmowie udostępnienia niżej wymienionych dokumentów i informacji:
1) sprawozdań z działalności Zarządu Okręgowego PZŁ (ŁOW-2) za lata gospodarcze
2018/2019, 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (5 ostatnich lat);
2) uchwał Zarządu Okręgowego PZŁ, podjętych w okresie 01.01.2023 — 25.03.2024;
3) informacji czy w okresie 01.01.2020 — 25.03.2024 Zarząd Okręgowy dokonywał
darowizn finansowych na rzecz podmiotów zewnętrznych — jeśli tak, to jakich
podmiotów, jakie były kwoty poszczególnych darowizn i na jakiej podstawie
prawnej zostały one przekazane;
4) zestawienia danych sprawozdawczości łowieckiej od 2020 r. do 2023 r., za lata
gospodarcze 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
UZASADNIENIE
Podmioty zobowiązane do udostępnienia informacji publicznej określone zostały w
art. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst
jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902). W stosunku do Polskiego Związku Łowieckiego
(dalej zwany PZŁ) zastosowanie znajduje zapis ust. I pkt 5 tego artykułu. Zgodnie art. 4
ust. | pkt 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej, obowiązane do udostępniania
informacji publicznej są władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania
publiczne, w tym podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które
wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w
których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego
albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie
konkurencji i konsumentów.
Przepis art. 6 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stanowi, że
udostępnieniu podlega informacja publiczna. W art. I ust. 1 ustawy zdefiniowano
informację publiczną jako każdą informację o sprawach publicznych. Art. 1 ust. 2 ustawy
o dostępie do informacji publicznej zastrzega zarazem, że jej przepisy nie naruszają
przepisów innych ustaw określających odmienne zasady i tryb dostępu do informacji
będących informacjami publicznymi.
ul. Leśna 8 10-173 Olsztyn Tel. (089)535 1556 Fax (089) 527 97 52
Stosownie do art. 32 ust. I ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
(tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1082) Polski Związek Łowiecki jest zrzeszeniem
osób fizycznych i prawnych, które prowadzą gospodarkę łowiecką poprzez hodowlę i
pozyskiwanie zwierzyny oraz działają na rzecz jej ochrony poprzez regulację liczebności
populacji zwierząt łownych.
Zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy Prawo łowieckie przepisy regulujące zasady
gospodarki finansowej stowarzyszeń stosuje się odpowiednio do gospodarki finansowej
Polskiego Związku Łowieckiego.
Inny status Związku wynikający z powołanych regulacji uzasadnia wniosek, że nie
można do niego stosować takich samych wymogów, jak stawia się organom administracji.
W konsekwencji nie każda informacja będąca w dyspozycji PZŁ bądź odnosząca się do
jego funkcjonowania będzie informacją publiczną podlegającą udostępnieniu w trybie
ustawy Prawo łowieckie, lecz tylko ta, która odnosi się do wykonywania zadań
publicznych lub gospodarowania mieniem publicznym (por. wyroki NSA z dnia 8 lipca
2015 r., sygn. akt I OSK 1514/14 i 7 października 2015 r., sygn. akt I OSK 1974/14).
Tylko te bowiem kwestie ustawodawca traktuje jako informacje o sprawie publicznej, co
oznacza, że pozostałą materię a contrario uznać należy za dane niebędącą informacją
publiczną w rozumieniu art. | ust. I ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Taki wniosek znajduje potwierdzenie w art. 61 ust. I Konstytucji RP, wskazującym,
że "obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy
publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Prawo to obejmuje również
uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego i zawodowego,
a także innych osób oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one
zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym lub majątkiem Skarbu
Państwa".
Przedstawione ograniczenie zakresowe dostępu do informacji o działalności osób i
jednostek innych niż organy władzy państwowej czy osoby pełniące funkcje publiczne
oraz samorządy gospodarcze i zawodowe - przewidział już ustawodawca. Przyjęcie zatem,
że od wskazanych w art. 4 ust. 1 pkt 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej
podmiotów można żądać innych informacji, niż z zakresu wykonywania zadań władzy
publicznej czy gospodarowania mieniem publicznym - byłoby nadmierną ingerencją w
sferę informacyjną tych podmiotów, wykraczającą poza standard konstytucyjny (patrz:
wyrok NSA z dnia 5 sierpnia 2016 r., sygn. akt I OSK 702/16).
Stwierdzić również należy, że zadania PZŁ o charakterze publicznym określił
ustawodawca w art. 34 ustawy Prawo łowieckie, wskazując, że do zadań tego PZŁ należy:
1) prowadzenie gospodarki łowieckiej;
2) troska o rozwój łowiectwa i współdziałanie z administracją rządową i samorządową,
jednostkami organizacyjnymi Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe i
parkami narodowymi oraz organizacjami społecznymi w ochronie środowiska
przyrodniczego, w zachowaniu i rozwoju populacji zwierząt łownych i innych zwierząt
dziko żyjących;
3) pielęgnowanie historycznych wartości kultury materialnej i duchowej łowiectwa;
ul. Leśna 8 10-173 Olsztyn Tel. (089) 535 1556 Fax (089) 527 97 52
4) ustalanie kierunków i zasad rozwoju łowiectwa, zasad selekcji populacyjnej i
osobniczej zwierząt łownych;
$) czuwanie nad przestrzeganiem przez członków Polskiego Związku Łowieckiego
prawa, zasad etyki, obyczajów i tradycji łowieckich;
6) prowadzenie dyscyplinarnego sądownictwa łowieckiego;
7) organizowanie szkolenia w zakresie prawidłowego łowiectwa i strzelectwa
myśliwskiego;
8) prowadzenie i popieranie działalności wydawniczej i wystawienniczej o tematyce
łowieckiej;
9) współpraca z pokrewnymi organizacjami zagranicznymi;
10) wspieranie i prowadzenie prac naukowych w zakresie gospodarowania zwierzyną;
11) prowadzenie i popieranie hodowli użytkowych psów myśliwskich i ptaków łowczych;
Ila) podejmowanie działań mających na celu zwalczanie i zapobieganie
rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych zwierząt łownych;
12) realizacja innych zadań zleconych przez ministra właściwego do spraw środowiska.
W odniesieniu do gospodarki finansowej PZŁ wskazać należy na treść art. 35 ust. |
i 2 ustawy Prawo łowieckie, który stanowi, że działalność Polskiego Związku
Łowieckiego jest finansowana z funduszy własnych, wpisowego, składek członkowskich,
zapisów i darowizn oraz dochodów z działalności gospodarczej, zaś dochód z działalności
gospodarczej Polskiego Związku Łowieckiego oraz kół łowieckich służy wyłącznie
realizacji ich celów statutowych i nie może być przeznaczony do podziału między
członków. Przy tym mienie Polskiego Związku Łowieckiego i kół łowieckich nie podlega
podziałowi między członków.
Podsumowując informacje objęte wnioskiem nie stanowią informacji publicznej,
gdyż nie odnoszą się bezpośrednio do wykonywania zadań publicznych wskazanych w
przepisach prawa, ani do gospodarowania mieniem publicznym.
Stosownie do treści art. 17 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej może
Pan/Pani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma wystąpić do Zarządu
Głównego Polskiego Związku Łowieckiego o ponowne rozpatrzenie sprawy.
z Polski ZwiĄęZA A mh /
Poiski Źwiązek Łowi 3 RZEK Łowiecki Polski Zwi z
ą owiecki Zarządkdk » iązek Łow. ;
Zaz saba x” z rRgowy Zarząd óki ay ci ŁOWCć
= ube i > , / ą
Częślaw Hołdyński c ZA za gskć ANUŻEJ Turek
ZA/ONEK ZARZĄDU CZŁONEK ZARZĄDU
ul. Leśna8 10-173 Olsztyn Tel. (089) 5351556 Fax (089) 527 97 52 -
L.dz.423_2024 POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI - OLSZTYN (Działalność Zarządów Okręgowych Polskiego Związku Łowieckiego #27) - decyzja odmowna skrzynka07.05.2024 przez POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI-ZARZĄD OKRĘGOWY OLSZTYN
Ocena LLM: B) email jest odpowiedzią z POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI-ZARZĄD OKRĘGOWY OLSZTYN i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.Załączniki
- L.dz.423_2024_POLSKI_ZWIĄZEK_ŁOWIECKI_-_OLSZTYN_Działalność_Zarządów__5qp7Sef.pdf
Sly, nto 0.05. 2026
Polski wiązek Łowiecki
Garząd Okręgowy w Olsztynie
Olsztyn, dnia 25.04.2024 r.
L.dz, 25] doży
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 27.03.2024 r. o udzielenie informacji
publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902), Zarząd Okręgowy Polskiego
Związku Łowieckiego w Olsztynie na swoim posiedzeniu w dniu 24.04.2024 r. podjął
decyzję o odmowie udostępnienia niżej wymienionych dokumentów i informacji:
I) sprawozdań z działalności Zarządu Okręgowego PZŁ (ŁOW-2) za lata gospodarcze
2018/2019, 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (5 ostatnich lat);
2) uchwał Zarządu Okręgowego PZŁ, podjętych w okresie 01.01.2023 — 25.03.2024;
3) informacji czy w okresie 01.01.2020 — 25.03.2024 Zarząd Okręgowy dokonywał
darowizn finansowych na rzecz podmiotów zewnętrznych — jeśli tak, to jakich
podmiotów, jakie były kwoty poszczególnych darowizn i na jakiej podstawie
prawnej zostały one przekazane;
4) zestawienia danych sprawozdawczości łowieckiej od 2020 r. do 2023 r., za lata
gospodarcze 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
Z poważaniem
W załączeniu:
- Decyzja Zarządu Okręgowego PZŁ w Olsztynie z dnia 24.04.2024 r. w sprawie odmowy udostępnienia
dokumentów i informacji dotyczących działalności ZO PZŁ w Olsztynie.
ul. Leśna8 10-173Qlsztyn Teil. (089)535 1556 Fax (089) 527 97 52
Sy
Polski Gwiązek Łowiecki
Garząd Okręgowy w Olszynie
Olsztyn, dnia 24.04.2024 r.
DECYZJA
W odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska -
ul. Ursynowska, 02-605 Warszawa 22/2 z dnia 27.03.2024 r. o udzielenie informacji
publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902) Zarząd Okręgowy Polskiego
Związku Łowieckiego w Olsztynie na swoim posiedzeniu w dniu 24.04.2024 r. podjął
decyzję o odmowie udostępnienia niżej wymienionych dokumentów i informacji:
1) sprawozdań z działalności Zarządu Okręgowego PZŁ (ŁOW-2) za lata gospodarcze
2018/2019, 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023 (5 ostatnich lat);
2) uchwał Zarządu Okręgowego PZŁ, podjętych w okresie 01.01.2023 — 25.03.2024;
3) informacji czy w okresie 01.01.2020 — 25.03.2024 Zarząd Okręgowy dokonywał
darowizn finansowych na rzecz podmiotów zewnętrznych — jeśli tak, to jakich
podmiotów, jakie były kwoty poszczególnych darowizn i na jakiej podstawie
prawnej zostały one przekazane;
4) zestawienia danych sprawozdawczości łowieckiej od 2020 r. do 2023 r., za lata
gospodarcze 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022, 2022/2023.
UZASADNIENIE
Podmioty zobowiązane do udostępnienia informacji publicznej określone zostały w
art. 4 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst
jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 902). W stosunku do Polskiego Związku Łowieckiego
(dalej zwany PZŁ) zastosowanie znajduje zapis ust. 1 pkt 5 tego artykułu. Zgodnie art. 4
ust. I pkt 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej, obowiązane do udostępniania
informacji publicznej są władze publiczne oraz inne podmioty wykonujące zadania
publiczne, w tym podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które
wykonują zadania publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w
których Skarb Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego
albo zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie
konkurencji i konsumentów.
Przepis art. 6 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej stanowi, że
udostępnieniu podlega informacja publiczna. W art. 1 ust. 1 ustawy zdefiniowano
informację publiczną jako każdą informację o sprawach publicznych. Art. 1 ust. 2 ustawy
o dostępie do informacji publicznej zastrzega zarazem, że jej przepisy nie naruszają
przepisów innych ustaw określających odmienne zasady i tryb dostępu do informacji
będących informacjami publicznymi.
ul. Leśna 8 10-173 Olsztyn Tel. (089)535 1556 Fax (089) 527 97 52
Stosownie do art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie
(tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1082) Polski Związek Łowiecki jest zrzeszeniem
osób fizycznych i prawnych, które prowadzą gospodarkę łowiecką poprzez hodowlę i
pozyskiwanie zwierzyny oraz działają na rzecz jej ochrony poprzez regulację liczebności
populacji zwierząt łownych.
Zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy Prawo łowieckie przepisy regulujące zasady
gospodarki finansowej stowarzyszeń stosuje się odpowiednio do gospodarki finansowej
Polskiego Związku Łowieckiego.
Inny status Związku wynikający z powołanych regulacji uzasadnia wniosek, że nie
można do niego stosować takich samych wymogów, jak stawia się organom administracji.
W konsekwencji nie każda informacja będąca w dyspozycji PZŁ bądź odnosząca się do
jego funkcjonowania będzie informacją publiczną podlegającą udostępnieniu w trybie
ustawy Prawo łowieckie, lecz tylko ta, która odnosi się do wykonywania zadań
publicznych lub gospodarowania mieniem publicznym (por. wyroki NSA z dnia 8 lipca
2015 r., sygn. akt I OSK 1514/14 i 7 października 2015 r., sygn. akt I OSK 1974/14).
Tylko te bowiem kwestie ustawodawca traktuje jako informacje o sprawie publicznej, co
oznacza, że pozostałą materię a contrario uznać należy za dane niebędącą informacją
publiczną w rozumieniu art. 1 ust. I ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Taki wniosek znajduje potwierdzenie w art. 61 ust. 1 Konstytucji RP, wskazującym,
że "obywatel ma prawo do uzyskiwania informacji o działalności organów władzy
publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne. Prawo to obejmuje również
uzyskiwanie informacji o działalności organów samorządu gospodarczego i zawodowego,
a także innych osób oraz jednostek organizacyjnych w zakresie, w jakim wykonują one
zadania władzy publicznej i gospodarują mieniem komunalnym lub majątkiem Skarbu
Państwa".
Przedstawione ograniczenie zakresowe dostępu do informacji o działalności osób i
jednostek innych niż organy władzy państwowej czy osoby pełniące funkcje publiczne
oraz samorządy gospodarcze i zawodowe - przewidział już ustawodawca. Przyjęcie zatem,
że od wskazanych w art. 4 ust. 1 pkt 5 ustawy o dostępie do informacji publicznej
podmiotów można żądać innych informacji, niż z zakresu wykonywania zadań władzy
publicznej czy gospodarowania mieniem publicznym - byłoby nadmierną ingerencją w
sferę informacyjną tych podmiotów, wykraczającą poza standard konstytucyjny (patrz:
wyrok NSA z dnia 5 sierpnia 2016 r., sygn. akt I OSK 702/16).
Stwierdzić również należy, że zadania PZŁ o charakterze publicznym określił
ustawodawca w art. 34 ustawy Prawo łowieckie, wskazując, że do zadań tego PZŁ należy:
1) prowadzenie gospodarki łowieckiej;
2) troska o rozwój łowiectwa i współdziałanie z administracją rządową i samorządową,
jednostkami organizacyjnymi Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe i
parkami narodowymi oraz organizacjami społecznymi w ochronie środowiska
przyrodniczego, w zachowaniu i rozwoju populacji zwierząt łownych i innych zwierząt
dziko żyjących;
3) pielęgnowanie historycznych wartości kultury materialnej i duchowej łowiectwa;
ul. Leśna 8 10-173 Olsztyn Tel. (089)535 1556 Fax (089) 527 97 52
4) ustalanie kierunków i zasad rozwoju łowiectwa, zasad selekcji populacyjnej i
osobniczej zwierząt łownych;
5) czuwanie nad przestrzeganiem przez członków Polskiego Związku Łowieckiego
prawa, zasad etyki, obyczajów i tradycji łowieckich;
6) prowadzenie dyscyplinarnego sądownictwa łowieckiego;
7) organizowanie szkolenia w zakresie prawidłowego łowiectwa i strzelectwa
myśliwskiego;
8) prowadzenie i popieranie działalności wydawniczej i wystawienniczej o tematyce
łowieckiej;
9) współpraca z pokrewnymi organizacjami zagranicznymi;
10) wspieranie i prowadzenie prac naukowych w zakresie gospodarowania zwierzyną;
11) prowadzenie i popieranie hodowli użytkowych psów myśliwskich i ptaków łowczych;
lla) podejmowanie działań mających na celu zwalczanie i zapobieganie
rozprzestrzenianiu się chorób zakaźnych zwierząt łownych;
12) realizacja innych zadań zleconych przez ministra właściwego do spraw środowiska.
W odniesieniu do gospodarki finansowej PZŁ wskazać należy na treść art. 35 ust. 1
i 2 ustawy Prawo łowieckie, który stanowi, że działalność Polskiego Związku
Łowieckiego jest finansowana z funduszy własnych, wpisowego, składek członkowskich,
zapisów i darowizn oraz dochodów z działalności gospodarczej, zaś dochód z działalności
gospodarczej Polskiego Związku Łowieckiego oraz kół łowieckich służy wyłącznie
realizacji ich celów statutowych i nie może być przeznaczony do podziału między
członków. Przy tym mienie Polskiego Związku Łowieckiego i kół łowieckich nie podlega
podziałowi między członków.
Podsumowując informacje objęte wnioskiem nie stanowią informacji publicznej,
gdyż nie odnoszą się bezpośrednio do wykonywania zadań publicznych wskazanych w
przepisach prawa, ani do gospodarowania mieniem publicznym.
Stosownie do treści art. 17 ust. 2 ustawy o dostępie do informacji publicznej może
Pan/Pani w terminie 14 dni od otrzymania niniejszego pisma wystąpić do Zarządu
Głównego Polskiego Związku Łowieckiego o ponowne rozpatrzenie sprawy.
- - Polski Zwij
Polski Związek Łowiecki wij
Załz Qkręgo y arz „Okr
Cz, 6 at > ierowski Anthó
ołdyńsk (2 nerzejTure
NEK ZARZĄDU i ARZĄDU CZŁONEK RZS
ul. Leśna8 10-173 Olsztyn Tel. (089)5351556 Fax (089) 527 97 52
dot. wniosku o informacje dotyczące działalności Zarządu Okręgowego PZŁ
Temat: dot. wniosku o informacje dotyczące działalności Zarządu Okręgowego PZŁ
Nadawca: PZŁ ZO w Olsztynie <zo.olsztyn© pzlow.pl>
Data: 26.04.2024, 12:56
Adresat: sprawa-69887Q©fedrowa nie.siecobywatelska.pl
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na Państwa pismo. Oryginał zostanie przesłany pocztą
tradycyjną.
Dorota Szydłowska
Instruktor
Zarząd Okręgowy PZŁ w Olsztynie
tel.: + 48 89 535 15 56
tel.: + 48 606 731 225
3 Polski Związek Łowiecki
tę ul. Nowy Świat 35, 00-029 Warszawa
www.pziow.pl
**
Ta wiadomość wraz z załącznikami jest przeznaczona dla określonego adresata i może zawierać informacje poufne - chronione przeż przepisy prawa. Jeśli wiadomość
została przestana omyłkowo, proszę zawiadomić o tym nadawcę poprzez wysłanie odpowiedzi, a następnie skasować tę wiadomość. Jakiekolwiek kopiowanie lub
ujawnianie treści tej wiadomości jest zabronione.
This message with all its attachments is intended for the specified recipient and may contain infomation tht is confidential - protected by provisions of law. If you have
received it by mistake, please do let the sender know by repty, and then delete this message. Any copying or disclosure of its content is prohibited.
— Załączniki:
SKM_C224e24042612230.pdf 1,9 MB
48 EOG O TAKE ND
Eg
BH VMWOJ Gog -7O
X oka , gid3
| rr owjawjy "m „g6”
4 PPN
oyóyĄ 0 o „pay at WOMOJĘ
co-FO-QEO" 978 diN
73 46 EG - xe) '99 gl S£9 680 "81
g euge1 'n uA;zsiO gal" QL
uńzsiQ AmoddiO peziezż
IMOBIMO? MIZVIMZ IHSTOd