Instytucja: 

LUBARTÓW

 Monitoring: 

Cyfryzacja urzędów

 Liczba listów: 

2

 Liczba spamu: 

0

 Status pierwszego wniosku: 

Dostarczony

 Status ostatniego wniosku: 

 Otrzymano potwierdzenie: 

 Otrzymano odpowiedź: 

 Poddany kwarantannie: 

Znormalizowana odpowiedź

Treść

  • Cyfryzacja gmin przez KatarzynaBatkoToluc

    Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

    1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
    a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
    b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
    c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
    d) Zwykłym mailem
    e) Inny sposób

    2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
    a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
    b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
    c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
    d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
    e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

    3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
    a) Tak
    b) Nie
    c) Trudno powiedzieć

    4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

    a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
    b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
    c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
    d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
    e) Inne, jakie?

    5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
    a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
    b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
    c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
    d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
    e) Inne, jakie.

    Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.

    Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}

    Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

  • Re: Cyfryzacja gmin przez LUBARTÓW

    Witam serdecznie,

    W załączniku przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

    --

    Z poważaniem,

    *Mirosław Czuchryta*
    Urząd Gminy Lubartów | ul. Lubelska 18A | 21-100 Lubartów
    http://www.gmina-lubartow.pl
    tel. 81 855 35 86

    Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy
    Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, tel. 81 855 35 86, e-mail:
    {{ email }} jest Wójt Gminy Lubartów. Więcej informacji na
    temat zasad przetwarzania danych oraz praw przysługujących Pani/Panu w
    związku z ich przetwarzaniem znajduje się pod adresem:
    http://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=340

    Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
    podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o
    charakterze poufnym lub zastrzeżonym. Uprzedzamy, że wgląd w treść
    e-maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego przekazywanie,
    rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie
    jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez osobę
    lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca
    korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o niezwłoczne
    zawiadomienie i odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz o usunięcie jej
    ze swojego systemu wraz z wszelkimi załącznikami.

    W dniu 28.09.2020 o 07:47, {{ email }} pisze:

    Załączniki

    • odp_inf_publ-uslugicyfrowe.pdf