6 |
p p
Przemyska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
ul. ks. Piotra Skargi 7/1, 37-700 Przemyśl
tel. (+48 16) 633 63 88, e-mail: info©parr.pl, www.parr.pl
Przemyśl, 17.02.2021 r.
PARR/BZ/02/02/2021
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy: wniosek z dnia 15.02.2021 r. o udzielnie informacji publicznej
W odpowiedzi na Państwa e-mail z dnia 15.02.2021 r. dotyczący prośby o udzielenie informacji
publicznej poniżej przesyłam odpowiedzi na zadane pytania:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Odpowiedź: Tak spółka prowadzi BIP
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
Odpowiedź: link do BIP Spółki: https://parr.bip.gov.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Odpowiedź: Data ostatniej aktualizacji BIP Spółki: 16.02.2021
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona www.
Odpowiedź: Nie, Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów).
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona www.
Odpowiedź: Spółka nie publikowała dotychczas wyników kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona www.
Odpowiedz: Spółka nie publikowała dotychczas wyników kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Nr KRS: 0000215398, Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział Gospodarczy KRS
Kapitał zakładowy: 3 204 304,00 PLN, REGON: 651552451, NIP: 795-23-28-237
Odpowiedź: Tak Spółka prowadzi rejestry zawieranych umów
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona www.
Odpowiedź: Nie Spółka nie publikuje rejestrów zawieranych umów
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? a) Tak b) Nie
Odpowiedź: Tak Spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak
b) Nie
Odpowiedź: Spółka posiada procedury przyznawania dotacji (są to Regulaminy przyznawania dotacji
w ramach realizowanych projektów współfinansowanych ze środków publicznych). Spółka nie
posiada procedur przyznawania darowizn/stypendiów/sponsoringu.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona www.
Odpowiedź: Spółka nie publikuje informacji o przyznanych darowiznach/stypendiach/sponsoringu.
W przypadku udzielania dotacji w ramach realizowanych projektów współfinansowanych ze środków
publicznych, informacje o przyznanych dotacjach publikowane są każdorazowo na stronach
dedykowanych danym projektom (są dostępne na stronie www.parr.pl - zakładka Projekty).
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona
www.
Odpowiedź: Tak Spółka publikuje Sprawozdania finansowe. Są dostępne na stronie BIP:
https://parr.bip.gov.pl oraz w KRS
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odpowiedź: Przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w roku 2019 wyniosły 2 516 126,59 zł.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odpowiedź: Strata Spółki za rok 2019 wyniosła 96 280,91 zł.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Odpowiedź: W roku 2019 Spółka wypłaciła członkom organu zarządzającego tytułem części stałej
wynagrodzenia. kwotę 53 100,00 zł brutto.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.?
Odpowiedź: W roku 2019 Spółka wypłaciła tytułem części zmiennej wynagrodzenia kwotę 7 000,00 zł
brutto. Wypłacona część wynagrodzenia zmiennego dotyczyła roku 2017.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Odpowiedź: Cele zarządcze Spółki na 2019 r. zostały zrealizowane w 50%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP, b) strona
www.
Odpowiedź: Uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku nie została opublikowana.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
Odpowiedź: Tak, w roku 2019 Spółka kupowała ogłoszenia w mediach. Wydatki na zakup ogłoszeń
w mediach dotyczyły dwóch projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w
poprzednim pytaniu?
Odpowiedź: Wydatki Spółki poniesione w roku 2019 na promocję w mediach wyniosły 3362,82 zł.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
Odpowiedź: Tak w 2019r. radni realizowali w Spółce uprawnienia przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? a) Tak, b) Nie
Odpowiedź: W roku 2019 Spółka nie udzielała darowizn i stypendiów oraz nie ponosiła wydatków na
sponsoring. W roku 2019 Spółka przyznawała dotacje - były udzielane w ramach projektów
współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Odpowiedź: adres skrzynki ePuap Spółki: /PARRSA/SkrytkaESP
Z poważaniem,
Otrzymują:
1.
Adresat
2.
A/a
Dokument podpisany przez PIOTR
PYSZCZUK
Data: 2021.02.17 12:43:19 CET
Signature Not Verified