Z ( ń Z Zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy
= KRS nr 0000253420, kapitał zakładowy 1 599 800zł, kapitał wpłacony 100 000zł; NIP 883-177-10-00
ISO 9001:2008
Polanica-Zdrój, 18.02.2021 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Wniosek o informację publiczną z dnia 13.02.2021 r., Miejski Zakład
Komunalny w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. udziela odpowiedzi na pytania zamieszczone
ww. wniosku:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. mzk-polanica.ebip.info.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 16.02.2021 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posie-
dzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy
spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? NIE
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
NIE
a) Tak
b) Nie
Sekretariat: Biuro Obsługi Klienta Oddział Oddział Oddział
Gospodarki Mieszkaniowej: _ Oczyszczania Miasta: Wodociągów i Kanalizacji:
57-320 Polanica-Zdrój 57-320 Polanica Zdrój 57-320 Polanica-Zdrój 57-320 Polanica-Zdrój _ 57-300 Kłodzko
ul. Spacerowa 2 Spacerowa 2 ul. Spacerowa 2 ul. Polna I Szalejów Górny 151
tel. 74 865 17 80 tel.: 74 865 17 70 tel. 74 865 17 86 tel./fax 748681484 tel./fax 74 868 13 94
FR (
fax 74 865 17 77
www.mzk-polanica.pl d k
ih
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/ stypen-
diach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 11.715.506,86 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 307.199,95 zł
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu za-
rządzającego w 2019 r.? 347.585,60 zł
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? 34.758,36 zł
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzają-
cego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane
w mediach? NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której
mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do po-
mieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
spółki] NIE
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak — tylko darowizny
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. BRAK
prasa FĄABATYU
Ę ZARZĄDU PRBZEŚS ZARZĄDU