SITES
Siedleckie Towarzystwo
Budownictwa Społecznego Sn. Z 0.0.
S1BS.PUZ. 8 / 2021 Siedlce, dnia 23 lutego 2021 r.
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy: Wniosku o informację publiczną: sprawa-36390Gfedrowanie.siecobywatelska.pl
Siedleckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Siedlcach
odpowiadając na wniosek o informację publiczną przesłany w formie wiadomości email 14 lutego
2021 r. informuje: |
1. Czy spółka prowadzi BIP? odpowiedź: TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. link: http://www.stbs.siedlce.pl/bip/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. odpowiedź: 2019
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
zarządów)? odpowiedź: NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? odpowiedź: NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
odpowiedź: NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? odpowiedź: TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? odpowiedź: NIE
Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
BIURO: ADMINISTRACJA: DYŻUR CAŁODOBOWY I ŚWIĄTECZNY:
ul. Starowiejska 60, 08-110 Siedlce ul. Prusa 18, 08-110 Siedlce tel. 792 277 715
tel. 25 644 95 62 | sekretariat tel. 501 930 822
tel. 25 633 66 20 | obsługa interesantów tel. 501 930 844
tel. 25 633 00 30 | czynsze tel. 501 930 866
sekretariatQstbs.siedlce.pl administracjaQstbs.siedlce.pl
NIP 821 18 56179 | REGON 710475535 | KRS0000106586 | Kapitał zakładowy 12 822500 zł | Numer konta (BPS S.A. 0/Siedlce) 54 1930 1738 2013 5001 0966 0001
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? odpowiedź: TAK
a) Tak
b) Nie
4, Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
odpowiedź: NIE
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? odpowiedź: NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? odpowiedź: TAK w KRS
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: odpowiedź: w KRS
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. odpowiedź: 11 646 995 zł.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. odpowiedź: „O”
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? odpowiedź: 130 209,35 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? odpowiedź: 22 176,00 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
odpowiedź: 100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego,
dotycząca 2019 roku, została opublikowana? odpowiedź: NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
13. Czyw 2019r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
odpowiedź: TAK: tekst sponsorowany...... ? w lokalnym tygodniku
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019r., o której mowa w
poprzednim pytaniu? odpowiedź: 2 306,25 zł.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy
o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] odpowiedź:
NIE
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? odpowiedź:
NIE |
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. odpowiedź: NIE MAMY
Prezes Zarządu
mgr Wz