A spółka 200.
ERGETYKA CIEPLN.
Eh ul. T. Pełki 6, 78-230 Karlino
tel. 94 311 7003 a
NIP 672-16-31 -254, REGON 330548515 |
Ldz.78/2021
Państwo
Szymon Osowski,
Katarzyna Batko-Tołuć
Członkowie Zarządu
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniesiony pocztą elektroniczną wniosek w dniu
13.02.2021 r. w sprawie udostępnienia informacji publicznej dotyczącej szeregu
pytań zawartych w treści ww. wniosku - na podstawie art. 13 ust. 1 oraz art. 14
ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.
U. z 2020 r. poz. 2176) wskazuję poniżej odpowiednio:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
Odpowiedź:http://bip.ec.karlino.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
Odpowiedź: w dniu 23.09.2019 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Spółka nie publikuje ww. informacji.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Spółka nie publikuje ww. informacji.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Spółka nie publikuje ww. informacji.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Spółka prowadzi rejestr umów.
Odp. 2.1. Spółka nie publikuje rejestru umów.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
Odp. Spółka posiada ww. procedury.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Odp. Spółka nie posiada ww. procedur.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Przedmiotowych informacji Spółka nie publikuje.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Spółka nie publikuje sprawozdań finansowych.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odp. Przychody Spółki w 2019 r. stanowiła kwota 3.045.451,09 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Odp. W 2019 roku nie odnotowano straty Spółki.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom
organu zarządzającego w 2019 r.?
Odp. Łączna wysokość ww. wynagrodzenia stanowiła kwota 103.396,32 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Odp. Łączna wysokość ww. wynagrodzenia stanowiła kwota 8.788,69 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na
2019 r.?
Odp. W wysokości 85%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Odp. Przedmiotowa uchwała nie została opublikowana.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane
w mediach?
Odp. Spółka nie dokonywała ww. zakupów.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r.,o
której mowa w poprzednim pytaniu?
Odp. jak w ust. 13 odpowiedzi.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art.
24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów,
wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz
wgląd w działalność (...) spółki]
Odp. w 2019 r. radni Rady Miejskiej w Karlinie nie realizowali ww. uprawnień.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Odp. W 2019 r. Spółka przyznała darowiznę.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Odp. : /eckarlino/domyslna
Jednocześnie, mając na uwadze wskazaną we wniosku formę udzielenia
odpowiedzi, powyższe przesyła się na wskazany adres poczty elektronicznej podany
w treści wniosku :sprawa-35632Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję , iż:
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Energetyka Cieplna Spółka z o.o.(dalej zwany
jako Administrator).
Z administratorem można się skontaktować:
1). listownie na adres: ul. Pełki 6, 78-230 Karlino
2) telefonicznie: (94) 311 7003
3) fax: (94) 311 7483
4) przez email: energetykaQpost.pl
2. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Pani/Pana dane są przetwarzane, aby:
1) rozpatrzyć wniosek, którą Pani/Pan złożył/a;
2) udzielenie odpowiedzi;
3) zarchiwizować sprawę.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit c) rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych
osobowych jest niezbędne dla wypełnienia prawnego obowiązku ciążącego na
administratorze), w związku z obowiązkami prawnymi określonymi w prawie krajowym:
1) obowiązek prawny wynikający z przepisów Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej
2) obowiązek prawny wynikający z przepisów Działu VIII ustawy z 14.6.1960 r. Kodeks
postępowania administracyjnego, w szczególności art. 237 - 238 KPA oraz z
przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z 8.1.2002 r. w sprawie organizacji
przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków — na podstawie tych przepisów mamy
obowiązek rozpatrzenia Pani/Pana wniosku i zawiadomienia o sposobie jej
załatwienia
3) obowiązek prawny wynikający z art. 5-6 ustawy z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach — na podstawie tych przepisów mamy obowiązek
zarchiwizowania sprawy.
3. Okres przechowywania danych osobowych
W związku z obowiązkiem rozpatrzenia wniosku i zawiadomienia o sposobie załatwienia Pani/Pana
dane osobowe zawarte we wniosku będą przetwarzane przez czas rozpatrywania wniosku oraz przez
okres 5 lat po udzieleniu odpowiedzi.
4. Odbiorcy danych
Administrator będzie przekazywać Pani/Pana dane osobowe:
1) dostawcom usług informatycznych, którym Administrator zleca usługi związane z
przetwarzaniem danych osobowych. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie
umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.
5. Przekazywaniedanych do państwa trzeciego
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
6. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem
zautomatyzowanych decyzji
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem.
7. Prawo wniesienia skargi do organu
Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się
ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Wymóg podania danych
Przy składaniu wniosku należy podać dane kontaktowe w celu realizacji wniosku. Bez podania tych
danych Pani/Pana może spowodować brak odpowiedzi na wniosek.