Gdańsk, dnia 02 marca 2021 r.
Hala Gdańsk-Sopot sp. z 0.0.
ul. Plac Dwóch Miast 1
80-344 Gdańsk
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na otrzymany wniosek o udzielenie dostępu do informacji publicznej
przesłany w korespondencji mailowej z dnia 16 lutego 2021 r., poniżej przedstawiam
stanowisko Spółki do podniesionych we wniosku zapytań.
1.1. Czy spółka prowadzi BIP?.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do
BIP spółki.
Tak, Spółka prowadzi BIP.
https://halagdansksopot.eu/bip/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP Spółki.
Ostatnia aktualizacja została dokonana w dniu 25 lutego 2021 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Tak, Spółka publikuje dokumenty z prac organów na BIP oraz stronie www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych.
A
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Tak, Spółka prowadzi rejestr umów.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie, Spółka nie publikuje rejestru umów.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
Sposób udzielenia zamówień z wolnej ręki regulują przepisy ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
Nie, Spółka nie posiada takich procedur.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Powyższe informacje zawarte są w dokumentach finansowych, znajdujących na
stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości znajdującej się pod adresem:
https://ekrs.ms.gov.pl/rdf/pd/search_df
Spółka nie przyznawała stypendium.
fla
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Sprawozdania finansowe udostępniane są na stronie internetowej Ministerstwa
Sprawiedliwości znajdującej się pod adresem: https://ekrs.ms.gov.pl/rdf/pd/search_df
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Informacja znajduje się w dokumentach finansowych za rok 2019, udostępnioriych na
stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości znajdującej się pad adresem:
https://ekrs.ms.gov.pl/rdf/pd/search_df
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
Informacja o stracie znajduje się w dokumentach finansowych za rok 2019,
udostępnionych na stronie internetowej Ministerstwa Sprawiedliwości znajdującej się
pod adresem: https://ekrs.ms.gov.pl/rdf/pd/search df
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconego członkom zarządu organu
zarzędzającego w 2019 roku wynosiła 30%.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
Łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconego członkom zarzętiu
organu zarządzającego w 2019 roku wynosiła 57.600,00 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?
Cele zarządcze na 2019 rok zostały zrealizowane w 100%, każdy z celów miał wagę
25%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie, uchwała została podjęta w roku 2017 i obowiązuje do dzisiaj.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?
Tak.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019
r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
Wskazana powyżej informacja ma charakter przetworzony, zatem zgodnie z art. 3 ust.
1 pkt 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 2176) prawo do uzyskania informacji będzie możliwe po wykazaniu
przez Państwa szczególnie istotnego interesu publicznego.
Ze względu na przedmiot działalności Spółki oraz zawieranie wiele umów, które mogą
zawierać postanowienia odnoszące się do kwestii wskazanych w zapytaniu, udzielenie
tej informacji wymagałoby dokonania szeregu czasochłonnych czynności.
Udzielenie informacji wymagałoby analizy wszystkich umów zawartych w 2019 r.,a
następnie wyodrębnieniu tych, w których znajdują się zapisy dotyczące kwestii
wskazanych w zapytaniu.
Następnie Spółka musiałaby zsumować wartość wszystkich poniesionych z tym
wydatków.
Powyższe okoliczności świadczą o przetworzonym charakterze informacji. A co za tym
idzie wzywam Państwa do wykazania, iż informacja ta jest szczególnie
istotna dla interesu publicznego w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego
pisma.
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane
w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
Nie.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
Nie.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Adres skrzynki ePuaP Spółki: ergoarena
PREZES/ZARZ