Załącznik nr 1 do Decyzji (Uchwały) Zarządu nr 6202 /19 z dnia 3 lipca 2019 roku
Instrukcja postępowania w sprawach dotyczących zakupów (zamówień) dla WSSE
„INVEST-PARK” sp. z 0.0.
l. Zakres:
1. Przedmiotem instrukcji są zasady i tryb postępowania w sprawach dotyczących zakupów
(zamówień) dla WSSE „INVEST-PARK” sp. z o.o. (dalej: WSSE albo Spółka), z wyłączeniem
umów sponsoringowych zawieranych na podstawie odrębnych procedur.
2. Instrukcja postępowania w sprawach dotyczących zakupów (zamówień) dla WSSE „INVEST-
PARK” sp. z 0.0. (dalej: Instrukcja) obejmuje swoim zakresem wszystkich pracowników Spółki,
a także inne podmioty dokonujące zamówień w imieniu i na rzecz Spółki.
3. Procedura nie ma zastosowania w przypadkach, gdy opłata określona jest przepisami prawa
np. opłaty za czynności administracyjne, sądowe, skarbowe, egzekucyjne itp.
ll. Zasady oraz określenie form zamówień:
1. Zamówienie to: usługa, dostawa, roboty budowlane, które mają być wykonane dla WSSE.
2. Do zamówień, których wartość, ustalona zgodnie z art. 32 - 35 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
a) przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro, stosuje się art. Ba ustawy
o specjalnych strefach ekonomicznych oraz niniejszą Instrukcję,
b) - jest równa lub przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty:
-221.000 euro — dla dostaw i usług,
-5.548.000 euro — dla robót budowlanych
stosuje się przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Podstawę przeliczenia wartości zamówienia stanowi średni kurs złotego w stosunku do euro
określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów wydanego na podstawie art. 35 ust. 3
ustawy — Prawo zamówień publicznych.
3. Przy udzielaniu zamówień należy stosować zasadę celowego i oszczędnego dokonywania
wydatków.
4. Pracownicy WSSE przygotowują i przeprowadzają postępowanie o udzielenie zamówienia w
sposób zapewniający zachowanie przejrzystości oraz równego traktowania wykonawców.
5. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem zamówienia wykonują osoby
zapewniające bezstronność i obiektywizm.
6. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne w zakresie w jakim jest to wymagane
przepisami o zamówieniach publicznych oraz o dostępie do informacji publicznej z
poszanowaniem przepisów o ochronie tajemnicy przedsiębiorstwa.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz kryteria oceny ofert ustala się w sposób adekwatny do
przedmiotu zamówienia.
8. Określa się następujące formy zamówień:
a) przyjęcie oferty,
b) zaproszenie do składania ofert,
c) przetarg.
9. Wybór formy zamówienia zależy od przedmiotu, celu oraz wartości zamówienia (Załącznik nr 1
do Instrukcji).
10.Pracownik wyznaczony przez Zarząd lub przez Dyrektora departamentu do realizacji danej
procedury zakupowej, ustala wartość szacunkową zamówienia i dokonuje wyboru właściwej
formy zamówienia.
11.Przy zamówieniach tego samego rodzaju, powtarzających się w ciągu roku lub na przestrzeni
TZ.
13:
14.
15.
16.
kilku lat zaleca się podpisywanie umów ramowych.
Departamenty oraz inne jednostki organizacyjne WSSE przygotowują i przeprowadzają
zamówienia zgodnie ze swoją właściwością rzeczową wskazaną w Regulaminie organizacyjnym
WSSE „INVEST-PARK” sp. z 0.0.
Przeprowadzenie postępowania w sprawach dotyczących zakupów (zamówień) nadzoruje
departament WSSE właściwy do spraw zamówień (dalej: DZ).
Zamiejscowe biura spółki mogą dokonywać tylko zamówień bieżących tj.: dotyczących zakupu
wyposażenia, materiałów biurowych lub eksploatacyjnych, asortymentu spożywczego.
Postępowania, których przedmiotem są roboty budowlane, przygotowanie dokumentacji
budowlanej lub ekspertyz / analiz związanych z procesem budowlanym oraz obsługą budowy
np. kierowanie, nadzorowanie, nadzór autorski, a także z zastępstwem inwestorskim,
przeprowadza departament WSSE właściwy do spraw inwestycji.
Niezależnie od zastosowania form zamówień albo wyłączeń określonych w Instrukcji, zakup
(zamówienie) wymaga zgody:
a) dyrektora danego departamentu- w przypadku gdy wartość zamówienia nie przekracza
1 000 zł netto,
b) właściwego rzeczowo członka Zarządu (zgodnie z Regulaminem Zarządu WSSE „INVEST-
PARK” sp. z 0.0. oraz Regulaminem organizacyjnym WSSE „INVEST-PARK” sp. z o. o.)
(wyrażonej w formie email) — w przypadku gdy wartość zamówienia przekracza 1 000 zł
netto lecz nie przekracza 10 000 zł netto,
c) Zarządu (wyrażonej w formie pisemnej innej niż uchwała, o której mowa w pkt. II.3
Procedury postępowania w sprawach rozpatrywanych przez Zarząd) — w przypadku gdy
wartość zamówienia przekracza 10 000 zł netto lecz jest niższa niż 50 000 zł netto,
d) Zarządu (wyrażonej w formie uchwały, o której mowa w pkt. Il.2 Procedury postępowania
w sprawach rozpatrywanych przez Zarząd) — w przypadku gdy wartość zamówienia wynosi
50 000 zł albo przekracza tę kwotę.
17. Nieprzestrzeganie postanowień Instrukcji przez pracowników WSSE stanowi ciężkie naruszenie
przez pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych w rozumieniu art. 52 $ 1 pkt 1
Kodeksu pracy.
Ill. Opis postępowania:
KĘ Realizacja:/Odpowi REŻ R Dokumenty,
Lp. Czynność: edzialność: Termin:/uwagi: załąchiki:
JE Formy zamówień:
1: Przyjęcie oferty:
» wić 2 Pracownik lub W terminie wskazanym
Ustalenie warunków i kryteriów f :
1:1 dyrektor przez bezpośredniego
wyboru ofert -
departamentu przełożonego
s W terminie wskazanym
: : Pracownik lub : -
12 Wyszukanie /uzyskanie ofert dyrekiar przez bezpośredniego
ż „ 1 :
(minimum 3) dEKARAEREU przełożonego
Ocena ofert, przygotowanie
niezbędnych dokumentów wtym |Pracownik lub W terminie wskazanym
13 m. in . wniosku do Zarządu dot. dyrektor przez bezpośredniego
wyboru wykonawcy/dostawcy w departamentu przełożonego
procedurze zakupowej
Przed złożeniem
winlesia se ZATZĄGU A „ | Załącznik nr 2 do
sprawie, należy uzyskać
5 . Procedury w
akceptację DZ. Termin
akceptacji przez DZ - do 2 sArewaen
1.4 Wybór wykonawcy Zarząd dni roboczych od rozpatrywanych
złożenia do DZ Przez zarząń
z zę „ | WSSE "INVEST-
prawidłowej i kompletnej i
+ PARK" sp. zo.o.
dokumentacji
Zgodnie z terminami
ustalonymi z
bezpośrednim
przełożonym./
Jeżeli zlecenie wykonania
Pracownik lub musi być dokonane przez
15 Zlecenie wykonania? dyrektor Zarząd to Pracownik lub
departamentu Dyrektor departamentu
przedkładają
odpowiednie projekty
dokumentów do podpisu
Zarządowi
1 Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia procedury w oparciu o mniej niż trzy oferty jeżeli uzyskanie
trzech ofert jest znacznie utrudnione. Postępowanie takie wymaga uzasadnienia.
> zlecenie wykonania polega np. na zawarciu umowy, podpisaniu zlecenia, wypełnieniu formularza
internetowego, wysłaniu e-mail itp.
2: Zaproszenie do składania ofert:
Przygotowanie niezbędnych
dokumentów w tym m. in.
zaproszenia do składania ofert
pawietająceEB OPIS pREÓMIÓCU Pracownik lub W terminie wskazanym
251 zajówiekisaraz warunków! dyrektor przez bezpośredniego
kryteriów wyboru ofert), projektu ;
ę - departamentu przełożonego
umowy lub warunków wykonania
zamówienia, wniosku do Zarządu
dot. wszczęcia procedury
zakupowej
Przed złożeniem wniosku
do Zarządu w sprawie, Załącznik nr 2 do
należy uzyskać Procedury w
- . akceptację DZ. Termin sprawach
2:2 KL ZBREĄ | Zarząd akceptacji przez DZ - do 3 | rozpatrywanych
dni roboczych od przez Zarząd
złożenia do DZ WSSE "INVEST-
prawidłowej i kompletnej | PARK" sp. zo.o.
dokumentacji
Niezwłocznie.
W przypadku
Pracownik lub upublicznienia na stronie
dyrektor internetowej pracownik
Upublicznienie zaproszenia do departamentu/ odpowiedzialny za
23 składania ofert na stronie pracownik zamówienie przekazuje
internetowej WSSE departamentu zaproszenie w formie
właściwego do elektronicznej do
spraw promocji departamentu
właściwego do spraw
promocji
Fracewniklub Niezwłocznie po upływie
2.4 Zebranie ofert dyrektor „ z
terminu składania ofert
departamentu
Ocena ofert, przygotowanie
niezbędnych dokumentów wtym | Pracownik lub W terminie wskazanym
2.5 m. in . wniosku do Zarządu dot. dyrektor przez bezpośredniego
wyboru wykonawcy/dostawcy w departamentu przełożonego
procedurze zakupowej
Załącznik nr 2 do
Procedury w
sprawach
2.6 Wybór wykonawcy Zarząd rozpatrywanych
przez Zarząd
WSSE "INVEST-
PARK" sp. z 0.0.
Przygotowanie umowy, zlecenia lub
Pracownik lub
W terminie wskazanym
przez bezpośredniego
żż warunków wykonania zamówienia Apekar rzełożonego
t departamentu p 8
28 Podpisanie umowy, zlecenia lub „ln
warunków wykonania zamówienia
3. | Przetarg:
Ustalanie warunków udziału
w postępowaniu, kryteriów oceny Pracownik lub a
ofert oraz przygotowanie opisu UYTEKŁÓE W terminie wskazanym
31 przedmiotu zamówienia, projektu Y przez bezpośredniego
; ć departamentu wraz .
umowy/istotnych warunków a przełożonego
z z pracownikiem DOP
umowy, wniosku do Zarządu dot.
wszczęcia procedury zakupowej
Załącznik nr 2 do
Procedury w
Akceptacja wszczęcia procedury sprawach
3.2 zakupowej przez Zarząd oraz Zarząd rozpatrywanych
zatwierdzenie dokumentacji przez Zarząd
WSSE "INVEST-
PARK" sp. z 0.0.
Niezwłocznie. W
przypadku upublicznienia
Pracownik lub na stronie internetowej
dyrektor pracownik
Upublicznienia zaproszenia do departamentu/ odpowiedzialny za
3.3 składania ofert na stronie pracownik zamówienie przekazuje
internetowej WSSE departamentu zaproszenie w formie
właściwego do elektronicznej do
spraw promocji departamentu
właściwego do spraw
promocji
Zebranie ofert; udzielanie PIGCOWNIK lub
i IgE a 3 dyrektor a
odpowiedzi na pytania oferentów; W terminie wskazanym
3.4 . UA departamentu/ 5
dokonywanie modyfikacji komisia w dokumentacji
dokumentacji itp. J 4
przetargowa
Pracownik lub
3.5 OWWARIE LóGAŃAGfERE dyrektor W terminie wskazanym
departamentu/ w dokumentacji
komisja przetargowa
* Tryb powoływania i zasady wykonywania czynności komisji przetargowej określa Załącznik nr 2 do
niniejszej Instrukcji
Pracownik lub
W terminie wskazanym
= ; dyrektor 2.
3 R
3.6 ozstrzygnięcie postępowania departamentu w dokumentacji albo
kia niezwłocznie
komisja przetargowa
Załącznik nr 2 do
Procedury w
Zatwierdzenie wyników sprawach
37, Gstebowakia Zarząd rozpatrywanych
postęp przez Zarząd
WSSE "INVEST-
PARK" sp. z 0.0.
k ; z Pracownik lub
Poinformowanie oferentów o A i
3.8 wynikach:postepowania dyrektor Niezwłocznie
Y PoSIĘP departamentu
Pracownik lub W terminie wynikającym
3.9 PRREGTOWANIEWMAW dyrektor z dokumentacji albo
: VB Y departamentu uzgodnionym z
wykonawcą
3.10 Podpisanie umowy, zlecenia lub: Zaiżąd
warunków wykonania zamówienia
Il. Wyłączenia, o których mowa w pkt. IV instrukcji:
Przekazanie miesięcznych Dyrektor E-mail w ciągu 10 dni po
4: zestawień dokonywanych departamentu do zakończeniu danego
zamówień do DZ dyrektora DZ miesiąca
W terminie 7 dni od daty
Weryfikacja dokonanych zamówień ae wirst sdtiy sj
2: pod kątem prawidłowości DZ
stosowania Instrukcji
wymagają wyjaśnień z
dyrektorem
departamentu/zarządem
IV. Wyłączenia:
1. Wyłącza się spod stosowania form zamówień określonych w pkt. II.8 następujące zamówienia:
a) zamówienia i zakupy za łączną cenę zamówienia nie przekraczającą 10 000 zł netto,
b) zamówienia usług szkoleniowych dla pracowników za cenę jednostkową nie
przekraczającą 5000 zł netto/osobę,
c) zakupów i zamówień finansowanych z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
d) zakup ubezpieczeń NW dla pracowników i Zarządu Spółki oraz osób fizycznych
świadczących usługi dla Spółki na podstawie umów cywilnoprawnych, związanych z
podróżami zagranicznymi,
e) zakup biletów lotniczych oraz usług hotelowych poza granicami RP dla pracowników i
Zarządu Spółki oraz osób fizycznych świadczących usługi dla Spółki na podstawie umów
cywilnoprawnych, związanych z podróżami służbowymi,
6
f) zakup tytułu Sponsora, Partnera, Współorganizatora, Patrona itp. w związku z
organizowanymi konferencjami, kongresami, wydarzeniami itd.,
g) udział w Konferencjach, Targach, Kongresach, Sympozjach itp. w zakresie zakupu
biletów wstępu (wejściówek), wynajęcia przestrzeni wystawienniczej, usług budowy
stoiska wystawienniczego, obsługi stoiska, usług cateringowych,
h) publikacji w mediach,
|| zamówienia i zakupy realizowane w wyniku zdarzeń wymagających bezzwłocznego
działania, gdzie zastosowanie form zamówień wskazanych w instrukcji, ze względu na
czas ich przeprowadzenia, mogłoby narazić Spółkę na szkodę lub inne negatywne
konsekwencje (np. usunięcie awarii, uszkodzeń środków trwałych, szkód na
majątkach),
j) zamówienia ubezpieczeń dla WSSE (m.in. ubezpieczenia majątku i OC działalności
WSSE), które dokonywane są na podstawie rekomendacji sporządzonych przez
brokerów ubezpieczeniowych, o których mowa w ustawie o dystrybucji ubezpieczeń.
2. Wskazane w pkt. IV.1 zakupy i zamówienia dokonywane są z wolnej ręki.
3. Wskazane w pkt. IV.1 zakupy i zamówienia winny być dokonywane z zachowaniem zasad
konkurencyjności oraz w sposób uwzględniający szeroko pojęty interes Spółki (realizacja
zamówienia na najwyższym poziomie merytorycznym i funkcjonalnym z zachowaniem cech i
parametrów niezbędnych i pożądanych przy danym zamówieniu, przy możliwie najniższej, lecz
realnej cenie).
4. Zarząd na pisemny wniosek Dyrektora Departamentu może wyłączyć spod stosowania form
zamówień określonych w pkt Il.8 Instrukcji inne zamówienia niż wskazane w pkt. IV.1 Instrukcji.
Mac
7 Joai "LI"
yrektor
epartamentu Finansów i Kontroli
Załącznik nr 1 do Instrukcji postępowania
w sprawach dotyczących zakupów
(zamówień) dla WSSE „INVEST-PARK” sp.
ZO.O.
Usługi/Dostawy
Roboty budowlane
Wskazówki do stosowania
Kwota
netto:
Od 10 000 zł
do 20 000 zł
Powyżej
20 000 zł
Od 10 000 zł | Powyżej
do 30 000 zł | 30 000 zł
Przyjęcie
oferty
Zaproszenie
do składania
ofert
Forma stosowana w
szczególności przy mniej
skomplikowanych
zamówieniach lub
zamówieniach o niższej
wartości.
Przetarg
Forma stosowana w
szczególności przy
zamówieniach:
a) o znacznej wartości,
b) o skomplikowanych
kryteriach oceny ofert lub
warunkach zamówienia,
c) o skomplikowanych
parametrach przedmiotu
zamówienia,
d) gdzie w trakcie procedury
wskazane jest powołanie
komisji.
Załącznik nr 2 do Instrukcji postępowania
w sprawach dotyczących zakupów
(zamówień) dla WSSE „INVEST-PARK” sp.
Z 0.0.
Komisja przetargowa
$1.
Komisja przetargowa powoływana i odwoływana jest przez zarząd spółki w przypadku
prowadzenia postępowania w formie przetargu.
Pracownik odpowiedzialny za przeprowadzenie zamówienia występuje z wnioskiem
o powołanie komisji przetargowej.
Dyrektorzy departamentów zapewniają dostępność członków komisji na czas prac komisji.
Komisja przetargowa przygotowuje i przeprowadza następujące czynności
w postępowaniu:
1) pobiera złożone oferty z Sekretariatu Spółki;
2) dokonuje otwarcia ofert;
3) ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
4) przygotowuje projekty pism w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym
dotyczące wyboru oferty najkorzystniejszej albo w inny sposób kończących
postępowania;
5) przeprowadza badanie i ocenę ofert w trakcie postępowania o udzielenie
zamówienia, kwalifikuje oferty do kolejnych etapów postępowania;
6) prowadzi negocjacje;
7) przygotowuje propozycje odpowiedzi na pytania oferentów.
Członkowie komisji, niezwłocznie po powzięciu informacji o nazwach (firmach) oferentów
składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne
oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w $ 2 ust. 3
$ 2.
Komisja przetargowa składa się z co najmniej trzech członków.
Członek komisji rzetelnie i obiektywnie wykonuje powierzone mu czynności, kierując się
przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.
Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia podlegają
wyłączeniu, jeżeli:
1) ubiegają się o udzielenie tego zamówienia;
2) pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia
lub są związane z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego
zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych
wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) przed upływem 3 lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
pozostawały w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą lub były członkami organów
zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
4) pozostają z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to
budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób;
5) zostały prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z
postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
9
E
10.
11.
12;
13.
14.
15.
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych.
Odwołanie członka komisji może nastąpić:
1) wrazie naruszenia przez niego obowiązków,
2) wsytuacji, o której mowa w ust. 10,
3) gdy z powodu innej przeszkody członek komisji nie może brać udziału w jej pracach.
Pracami komisji kieruje przewodniczący, który powoływany i odwoływany jest zgodnie z $ 1
ust..1..
Przewodniczący odpowiada za prace komisji.
Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:
1) wyznaczanie terminów i miejsc posiedzeń komisji oraz ich prowadzenie;
2) podział zadań między członków komisji;
3) odebranie od członków komisji oświadczeń, o których mowa w $ 1 ust. 5, oraz
poinformowanie członków zarządu spółki o okolicznościach, o których mowa w ust. 3;
4) nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie
zamówienia;
5) informowanie członków zarządu spółki o problemach związanych z pracami komisji w
toku postępowania o udzielenie zamówienia.
Oświadczenia, o których mowa w $ 1 ust. 5, przewodniczący włącza do protokołu
postępowania o udzielenie zamówienia, zwanego dalej „protokołem”.
Członek komisji jest obowiązany, w każdym czasie, niezwłocznie po powzięciu wiadomości
o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3, poinformować o tym
przewodniczącego komisji.
W przypadku złożenia przez członka komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o
których mowa w ust. 3, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący
komisji niezwłocznie nakazuje członkowi komisji zaprzestania dalszego udziału w
wykonywaniu czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Informację o zaistnieniu
ww. okoliczności przewodniczący komisji przekazuje zarządowi spółki, który podejmuje
decyzję o wyłączeniu członka z komisji. W miejsce wyłączonego członka może powołać
nowego członka komisji, z zastrzeżeniem ust. 1.
Czynności komisji dokonane z udziałem członka podlegającego wyłączeniu, po powzięciu
przez niego wiadomości, o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 3, z
zastrzeżeniem ust. 12, powtarza się. Przepis stosuje się odpowiednio do sytuacji, w której
członek komisji zostanie wyłączony z powodu niezłożenia oświadczenia, o którym mowa w
$ 1 ust. 5, albo złożenia oświadczenia niezgodnego z prawdą.
Nie powtarza się czynności otwarcia ofert oraz innych czynności faktycznych,
niewpływających na wynik postępowania.
Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga dodatkowej
wiedzy specjalistycznej, członkowie zarządu spółki na wniosek przewodniczącego komisji
mogą zasięgnąć opinii biegłych.
Do biegłych stosuje się odpowiednio przepisy $ 2.
Biegły przedstawia opinię na piśmie, a na żądanie przewodniczącego komisji bierze udział w
pracach komisji przetargowej z głosem doradczym i udziela dodatkowych wyjaśnień.
$3.
Komisja może podejmować czynności jedynie, gdy obecna jest co najmniej połowa jej
członków, jednak nie mniej, niż trzy osoby.
10
2.
8.
W trakcie prac Komisji wszelkie jej decyzje podejmowane są w głosowaniu imiennym,
bezwzględną większością głosów członków Komisji uczestniczących w danej czynności
z zastrzeżeniem, że w przypadku równej ilości głosów, decyduje głos Przewodniczącego
Komisji. W protokole z prac Komisji w danej części przetargu należy zaznaczyć, że
poszczególne decyzje Komisji zapadły jednogłośnie albo większością głosów. W przypadku
decyzji podjętych większością głosów należy wskazać wynik głosowania oraz oznaczyć
sposób głosowania poszczególnych członków Komisji.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje formułowane przez
komisję muszą być podpisane przez przewodniczącego.
W toku badania i oceny ofert komisja może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących
treści złożonej oferty, o ile zasady prowadzenia postępowania to dopuszczają, przy czym
niedopuszczalne jest prowadzenie w tym trybie negocjacji złożonej oferty.
Komisja przetargowa proponuje wybór najkorzystniejszej oferty na podstawie
indywidualnej oceny ofert dokonanej przez członków komisji, zgodnie z dokumentacją
udzielanie zamówienia.
Indywidualna ocena ofert odbywa się wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert. Każdy
z członków komisji sporządza pisemne uzasadnienie indywidualnej oceny wypełniając kartę
indywidualnej oceny oferty.
Ocena ofert jest dokonywana w następujący sposób:
1) członkowie komisji dokonują oceny ofert i przyznają oceny punktowe odpowiadające
zakresowi spełniania przez ofertę każdego odrębnie punktowanego kryterium oceny
ofert,
2) członkowie komisji wypełniają karty indywidualnej oceny ofert,
3) wyznaczony przez przewodniczącego członek komisji, dokonuje wyliczenia
arytmetycznej średniej punktowej z ocen punktowych przyznanych przez
poszczególnych członków komisji w każdym odrębnie punktowanym kryterium oceny
ofert.
Zarząd spółki ma prawo kontroli wyników prac komisji.
11
K.Ja