REGULAMIN WEWNĘTRZNY
DOKONYWANIA ZAKUPÓW ORAZ ZLECANIA USŁUG
I ROBÓT BUDOWLANYCH
W PRZEDSIĘBIORSTWIE MIEJSKIM MZUM.PL S.A.
IL. WSTĘP
.. Przedsiębiorstwo Miejskie MZUM.PL S.A nie jest podmiotem objętym obowiązkiem
stosowania zasad ustawy prawo zamówień publicznych, gdyż nie jest podmiotem
wskazanym w treści art. 3 ust. 1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych, tzn. nie
jest osobą prawną, utworzoną w szczególnym celu zaspokajania potrzeb o charakterze
powszechnym niemających charakteru przemysłowego ani handlowego. Jednakże
zuwagi na fakt, że wszelkie zamówienia dokonywane przez spółkę winny być
przeprowadzane w sposób gospodarny i efektywny, a także uzasadniony
ekonomicznym interesem Spółki a ponadto w sposób zapewniający zachowanie
uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie wykonawców, uchwala się
i wprowadzana niniejszy Regulamin.
„W przypadku jednoosobowego zarządu wszelkie decyzje w imieniu Zamawiającego,
tj, Przedsiębiorstwa Miejskiego MZUM.PL S.A podejmuje Prezes Zarządu lub osoba
pełniąca funkcję jedynego członka zarządu, natomiast w przypadku zarządu
wieloosobowego, czynności w imieniu Zamawiającego wskazane w treści regulaminu
wykonuje Prezes Zarządu, chyba, że w ramach wewnętrznego podziału zadań
dokonanych przez Zarząd kompetencje te zostaną przekazane innemu członkowi
zarządu.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
. Na podstawie niniejszego Regulaminu ustala się zasady dokonywania zakupów
i zlecenia usług i robót budowlanych w Przedsiębiorstwie Miejskim MZUM.PL S.A.
. Regulamin obejmuje następujące etapy działań związanych z zakupem oraz zlecaniem
usług i robót budowlanych:
a) planowanie zamówień,
b) przygotowanie i prowadzenie postępowań,
c) nadzór i realizację umowy zawartej w wyniku danego postępowania,
d) nadzór nad wydatkowaniem środków. "
. Regulamin obowiązuje wszystkich pracowników Przedsiębiorstwa Miejskiego
MZUM.PL S.A., każdego w jego służbowym zakresie działania i stosowania do
indywidualnych poleceń wydanych dla wykonywania określonych działań
dotyczących przygotowania i realizacji konkretnych zakupów dostaw lub usług.
.. Wszelkich zakupów w Przedsiębiorstwie Miejskim MZUM.PL S.A. dokonuje się na
podstawie rocznych planów finansowych sporządzanych na dany rok kalendarzowy,
zatwierdzonych przez Prezesa Spółki.
. Wydatki powinny być dokonywane w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem
zasady należytej staranności i uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów,
w sposób umożliwiający terminową realizację zadań.
1
6.
Przed realizacją wydatku Kierownik Działu ma obowiązek ustalić czy tożsame
zamówienie nie jest realizowane przez inne działy lub nie stanowi części składowej
innego zamówienia.
Zgodnie z $ 5 ust 3 i 4 Statutu Spółka nie jest zobowiązana do stosowania Ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst. jedn.: Dz. U. z 2018 r.
poz. 1986)
IN. DEFINICJE OBOWIĄZUJĄCE W REGULAMINIE
Ilekroć w niniejszym Regulaminie jest mowa o:
1.
2.
Cenie — należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 9 maja 2014
r. o informowaniu o cenach towarów i usług
Dostawach — należy przez to rozumieć nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr,
w szczególności na podstawie umowy sprzedaży, dostawy, najmu, dzierżawy oraz
leasingu.
Prezesie Spółki - należy przez to rozumieć Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa
Miejskiego MZUM.PL S.A., a przypadku gdy w danej chwili w zarządzie nie ma
osoby powołanej na stanowisko Prezesa Zarządu — inną osobę będącą Członkiem
Zarządu spółki, zgodnie z podziałem kompetencji sprawującą nadzór nad
prowadzeniem postępowań opisanych w niniejszym regulaminie
. Dziale - należy przez to rozumieć odpowiednią komórkę organizacyjną
wyszczególnioną w schemacie organizacyjnym Przedsiębiorstwa Miejskiego
MZUM.PL S.A.
Kierowniku Działu — należy przez to rozumieć osobę pełniącą obowiązki kierownika
danej jednostki organizacyjnej wyszczególnionej w schemacie organizacyjnym spółki,
a w przypadku jego nieobecności — osobę zastępującą Kierownika Działu.
Zamawiającym — należy przez to rozumieć Przedsiębiorstwo Miejskie MZUM.PL
S.A. w Dąbrowie Górniczej.
Wykonawcy — należy przez to rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę
organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie
zamówienia, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia.
. Wartości zamówienia — należy przez to rozumieć całkowite szacunkowe
wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług.
Zamówieniu — należy przez to rozumieć umowę, odpłatnie zawieraną między
Zamawiającym a Wykonawcą, której przedmiotem są dostawy, usługi lub roboty
budowlane.
10. Pracowniku merytorycznie odpowiedzialnym za realizację zamówienia — należy
1.
przez to rozumieć pracownika odpowiedzialnego za - prowadzenie
i archiwizację całości dokumentacji związanej z dokonywaniem zakupów oraz
zlecaniem usług i robót budowlanych.
IV.PLANOWANIE ZAMÓWIEŃ
Kierownicy Działów zobowiązani są w terminie do 31 grudnia każdego roku, do
sporządzania planów finansowych na rok następny. Plany te winny być zatwierdzone
przez Prezesa Zarządu, a następnie przekazane do osoby odpowiedzialnej za
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień w spółce.
Harmonogram winien zawierać :
a) określenie przedmiotu zamówień,
b) szacunkową wysokość środków przeznaczonych na realizację zamówienia,
c) propozycję trybu postępowania,
1a
d) planowany okres realizacji zadania.
2. W przypadku stwierdzenia konieczności powołania stanowiska osoby
odpowiedzialnej za prowadzenie zamówień w spółce koordynatora w spółce, decyzję
w tym zakresie podejmuje Prezes Zarządu.
3. Koordynator powinien przedstawić harmonogram wszystkich planowanych w danym
roku zamówień Prezesowi Zarządu w terminie tygodnia od otrzymania
harmonogramów od kierowników działów. Prezes Zarządu zatwierdza przedmiotowy
harmonogram, po ewentualnych korektach.
4. Po zakończeniu każdego roku kalendarzowego koordynator zobowiązany jest do
sporządzania Rocznego Sprawozdania z dokonanych w spółce zakupów dostaw
i usług, nie później niż do dnia 31 stycznia roku następnego oraz przedłożenie go
Prezesowi Zarządu Spółki.
5. Jeżeli harmonogram będzie wymagał zmian w trakcie danego roku, procedura
związana z zatwierdzeniem zaktualizowanego harmonogramu będzie przeprowadzana
przy zastosowaniu odpowiednich uregulowań opisanych w pkt 1 i 2 niniejszego
rozdziału.
6. W przypadku braku koordynatora, jego obowiązki wykonują kierownicy działów bądź
inne osoby wyznaczone przez Prezesa Zarządu.
V. ZASADY UDZIELANIA ZAMOWIEŃ
. Zamawiający przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia
w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie
Wykonawców.
. Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania
o udzielenie zamówienia wykonują pracownicy Zamawiającego, w zakresie w jakim
powierzono im wykonywanie czynności w postępowaniu.
. Przedmiot zamówienia powinien być opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący,
za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie
wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
. W przypadkach określonych w niniejszym Regulaminie, Zamawiający powołuje Komisję
Przetargową, która działa w oparciu o niniejszy Regulamin' oraz powszechnie
obowiązujące przepisy, z uwzględnieniem faktu, że spółka winna wydatkować środki
w sposób celowy i efektywny, umożliwiający terminową realizację zadań.
. Zamówienia udziela się wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami
niniejszego Regulaminu.
.. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp
do informacji związanych z postępowaniem o udzielenia zamówienia
w zakresie przedstawionym w Regulaminie, ze względu na możliwość naruszenia
tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego, bądź ze względu na inne powszechnie
obowiązujące przepisy.
. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż
w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane.
8.
10.
Wykonawca musi zostać poinformowany o możliwości wstrzymania bądź unieważnienia
postępowania; przy czym w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały
jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Wykonawca nie może zastrzec informacji o wartości oferty oraz podstaw wyliczenia
wartości oferty.
Postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej,
z zastrzeżeniem wyjątków określonych w niniejszym Regulaminie.
VI. PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA
. Postępowania dzieli się na trzy grupy:
a) o wartości zamówienia nieprzekraczającej:
e przy usługach — do 12 000,00 zł
e przy robotach budowlanych — do 60 000,00 zł
b) o wartości zamówienia w przypadku usług - od 12 000,00 zł do 120.000 zł, a
w przypadku robót budowlanych - od 60 000,00 do 120.000 zł,
c) o wartości zamówienia przekraczającej 120.000 zł.
Podstawą ustalenia wartości zamówienia jest całkowite szacunkowe wynagrodzenie
wykonawcy, bez podatku od towarów i usług.
O wszczęciu postępowania o wartości nie przekraczającej odpowiednio 12 000,00 zł
i60000,00 zł decyduje Kierownik Działu. Prowadzący postępowanie dokonuje
rozeznania rynku poprzez zapytania skierowane do co najmniej dwóch różnych
Wykonawców (telefonicznie, mailem, faxem) lub porównywanie cen na stronach
internetowych wykonawców.
O wszczęciu postępowania o wartości przekraczającej odpowiednio 12 000,00 zł
i60 000,00 zł decyduje Kierownik Działu. Kierownik przedstawia Prezesowi Zarządu
informację o wszczęciu postępowania zawierającą w szczególności: opis przedmiotu
zamówienia, szacunkową wartość, przybliżony termin realizacji, warunki które musi
spełnić wykonawca przy złożeniu oferty, ewentualnie inne dokumenty wymagane do
prawidłowej realizacji zamówienia (np. projekt umowy) oraz propozycję procedury
związanej z dokonywaniem zakupów oraz zlecaniem usług i robót budowlanych poprzez:
a) Przetarg ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego oraz zamieszczony na
tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki;
b) Zapytanie ofertowe - rozeznanie rynku poprzez wysłanie zapytań do co najmniej
trzech różnych Wykonawców. (załącznik nr 2 do Regulaminu);
c) Negocjacje prowadzone z jednym lub więcej wykonawców;
Wniosek powinien zostać złożony przy wykorzystaniu formularza określonego
w załączniku nr 1 do Regulaminu.
W przypadku, jeżeli w spółce nie został powołany koordynator, do zadań Kierownika
Działu należy również wysyłanie zapytań ofertowych do Wykonawców i zbieranie ofert
Wykonawców.
G
7. W przypadku zamówień przekraczających kwotę 120.000 zł o wszczęciu postępowania
o wszczęciu postępowania decyduje Prezes Zarządu, na wniosek Kierownika Działu lub
z własnej inicjatywy. Po wszczęciu postępowania Kierownik komórki organizacyjnej
odpowiedzialnej merytorycznie za przygotowanie przetargu przedstawia Prezesowi
Zarządu opis przedmiotu zamówienia, szacunkową wartość, przybliżony termin realizacji,
szczegółowe warunki, które musi spełnić wykonawca przy złożeniu oferty, projekt
umowy, a w przypadku konieczności przeprowadzenia postępowania przy zastosowaniu
procedury innej niż przetarg — uzasadnienie dla odstąpienia od prowadzenia przetargu.
8. W przypadku prowadzenia postępowania o zamówienie przekraczające kwotę 120.000 zł
stosuje się następujące procedury związanej z dokonywaniem zakupów oraz zlecaniem
usług i robót budowlanych:
a) Przetarg; powinien on zostać ogłoszony na stronie internetowej Zamawiającego oraz
zamieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki, zawierać szczegółowy opis
zamówienia i warunków formalnych umożliwiających udział w przetargu, a także
wzór umowy;
b) Zapytanie ofertowe; powinno ono zostać wysłanie do co najmniej trzech różnych
Wykonawców, zawierać szczegółowy opis zamówienia i warunków formalnych
umożliwiających rozpatrzenie oferty, a także wzór umowy.
c) Negocjacje prowadzone z jednym lub większą grupą wykonawców.
9. Prowadząc postępowanie przetargowe należy brać pod uwagę nie tylko cenę, ale również
inne kryteria, w szczególności jakość usług lub robót, długość udzielonej gwarancji lub
rękojmi, wartość techniczną i funkcjonalność.
10. Zapytania ofertowe należy kierować do podmiotów wiodących na rynku w danej
dziedzinie, posiadających odpowiednie doświadczenie i należytą pozycję na rynku.
11. Przeprowadzenie postępowania każdorazowo powinno zostać należycie
udokumentowane, w szczególności poprzez zachowanie dokumentów przesłanych do
wykonawców, w tym zaproszenia do składania ofert, pisemnym zleceniem/zamówieniem,
ofertami złożonymi przez wykonawców, protokołem komisji przetargowej oraz
potwierdzone zawarciem stosownej Umowy.
12. Dokumentem potwierdzającym wydatkowanie środków po zakończeniu prowadzenia
postępowań wskazanych w niniejszym rozdziale jest wystawiona przez Wykonawcę
faktura, potwierdzona merytorycznie przez Kierownika Działu i zatwierdzona do wypłaty
przez Prezesa Zarządu.
13. Dokumentacja z postępowania o zamówienie przechowywana jest przez koordynatora,
a w przypadku, gdy nie zostanie on powołany — _ przez pracownika merytorycznie
odpowiedzialnego za realizację zamówienia.
14.Prezes Zarządu może w każdej chwili podjąć decyzję o wstrzymaniu prowadzenia
postępowania o zamówienie lub unieważnienia postępowania.
15. Niezależnie od wartości zamówienia, w przypadku usług polegających na:
a) finansowaniu Spółki;
b) obsłudze prawnej Spółki;
c)
wyborze biegłego rewidenta;
d) usługach ubezpieczenia i gwarancji;
e)
wyborze podwykonawców
zastosowany zostanie tryb postępowania w postaci zapytania ofertowego lub negocjacji.
a)
b)
c)
d)
VII. KOMISJA PRZETARGOWA
. Komisja powoływana jest przez Zamawiającego po wszczęciu postępowania w celu
przygotowania i prowadzenia postępowania o zamówienie.
. Do realizacji zamówień o wartości powyżej 120.000 zł Komisja Przetargowa
powoływana jest obligatoryjnie, a w przypadku zamówień o niższej wartości może
być powołana na podstawie decyzji Zamawiającego.
Przewodniczący i członkowie Komisji Przetargowych są powoływani i odwoływani
w drodze zarządzenia Prezesa Spółki (załącznik nr 4 do Regulaminu).
Do obowiązków Komisji należy przeprowadzenie postępowania, a w szczególności:
dokonanie otwarcia ofer/ wniosków o _ dopuszczenie do udziału
w postępowaniu;
sprawdzanie kompletności i poprawności oferty pod kątem formalnym
w stosunku do wymagań Zamawiającego zawartych w opisie przedmiotu zamówienia,
w szczególności czy oferta spełnia warunki udziału w postępowaniu;
analiza i badanie ofert pod względem merytorycznym;
wzywanie Wykonawców do uzupełnienia ofert zawierających braki formalne lub
złożenia wyjaśnień, przy czym zaleca się, aby Wykonawcy byli wzywani do
wykonania żądanych czynności w terminie nie dłuższym niż 3 dni, pod rygorem
odrzucenia oferty;
zwracanie ofert/wniosków złożonych po terminie lub w przypadku niezastosowania
się do wezwań Komisji;
podjęcie decyzji co do odrzucenia oferty w przypadku zaistnienia ku temu podstaw;
przy czym odrzucenie oferty następuje w przypadku niedochowania przez
Wykonawcę warunków formalnych postępowania
podjęcie decyzji w zakresie wyboru najkorzystniejszej oferty;
podjęcie decyzji w zakresie unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem, w
przypadku zaistnienia ku temu podstaw.
. Z.prac Komisji Przetargowej tworzony jest protokół. Protokół winien być podpisany
przez wszystkich członków Komisji i zatwierdzony przez Prezesa Zarządu.
VIH. TRYB ODWOŁAWCZY OD DECYZJI KOMISJI PRZETARGOWEJ
. Odwołanie od decyzji Zamawiającego o dokonaniu wyboru Wykonawcy przysługuje
każdemu Wykonawcy, który złożył ofertę w prowadzonym przez Zamawiającego
postępowaniu o wartości powyżej 120 tys.
. Odwołanie wnosi się w formie pisemnej i musi zostać podpisane przez Wykonawcę
(w przypadku osoby fizycznej), bądź osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji
Wykonawcy (w przypadku innych wykonawców).
. Odwołanie powinno zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, opis czynności lub
zaniechania Zamawiającego stanowiącego podstawę. wniesienia odwołania, ewentualnie
inne okoliczności lub zarzuty uzasadniające wniesienie odwołania.
ł
10.
11.
Wykonawca wnosi odwołanie w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od dnia podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub odrzuceniu
oferty, przy czym termin uważa się za zachowany wyłącznie w przypadku, gdy
odwołanie w terminie wskazanym powyżej dotrze do siedziby Zamawiającego.
Informację o wniesieniu odwołania zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz stronie
internetowej Zamawiającego.
Odwołanie rozpoznaje Prezes Zarządu w terminie do 7 dni od daty wpływu odwołania do
siedziby spółki. W przypadku niemożności rozpoznania odwołania w terminie
wskazanym powyżej, Wykonawca zostanie poinformowany o planowanym terminie
rozpoznania odwołania.
W przypadku niezachowania warunków formalnych określonych w ust. 2 Prezes Zarządu
odrzuca odwołanie.
W przypadku stwierdzenia, że odwołanie jest uzasadnione, Prezes Zarządu zmienia
zaskarżoną decyzję Komisji Przetargowej.
W przypadku stwierdzenia, że odwołanie jest nieuzasadnione, Prezes Zarządu oddala
odwołanie.
Decyzja Prezesa Zarządu jest ostateczna i nie przysługuje na nią odwołanie.
Wykonawca wnoszący odwołanie jest informowany o treści decyzji Prezesa Zarządu
niezwłocznie po jej podjęciu, w formie pisemnej.
IX. NADZÓR I ODPOWIEDZIALNOŚĆ
. Nadzór nad realizacją umowy należy do obowiązków Kierownika Działu który wszczął
postępowanie lub któremu Prezes Zarządu powierzył prowadzenie postępowania.
Kierownik zobowiązany jest do odnotowywania wszelkich uchybień po stronie
Wykonawcy związanych z niewłaściwą realizacją umowy oraz podejmowania takich
działań, które spowodują wykonywanie umowy zgodnie z jej „postanowieniami
i oczekiwaniami Zamawiającego.
. W przypadku stwierdzenia uchybień, które w myśl postanowień umowy stanowią
podstawę do nałożenia kar umownych na Wykonawcę, a także mogą spowodować
niewykonani lub nieprawidłowe wykonanie umowy, Kierownik Działu podejmuje
działania niezbędne dla ustalenia wszelkich okoliczności związanych z zaistniałą sytuacją
oraz ich należytego udokumentowania. W przypadku wystąpienia takich okoliczności
o zaistniałej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Prezesa Zarządu.
Prezes Zarządu może wyznaczyć koordynatora ds. zamówień publicznych (zwany w
niniejszym regulaminie koordynatorem), tj. osobę odpowiedzialną za koordynowanie
wszystkich zakupów i zamówień w Spółce, a także prowadzenia dokumentacji z tym
związanej.
Do obowiązków koordynatora może należeć w szczególności:
b) współpraca z Zarządem Spółki oraz Kierownikami Działów w zakresie zaopatrzenia
w materiały i wyposażenie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania spółki;
c) sprawdzanie poprawności zapytań ofertowych przygotowanych i dostarczonych przez
Kierowników;
bad
Augu 2
d) wysyłanie zapytań ofertowych do Wykonawców i zbieranie ofert Wykonawców;
e) zamieszczanie zaproszeń do składania ofert na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki
oraz na stronie internetowej Zamawiającego;
f) sporządzanie notatek służbowych;
g) sporządzanie rocznych planów zamówień spółki na podstawie danych otrzymanych od
Kierowników jednostek organizacyjnych Spółki;
h) kontrola poprawności sporządzania protokołów z negocjacji oraz protokołów
z postępowania przetargowego;
i) wysyłanie informacji do wykonawców o wyniku postępowania;
j) gromadzenie dokumentacji przetargowej;
k) nadzór nad przechowywaniem dokumentacji z prowadzonych postępowań.
Prezes Zarządu wyznaczając koordynatora ustala szczegółowy zakres jego zadań, z
uwzględnieniem zapisów niniejszego regulaminu.
Prezes Zarządu ma prawo wyznaczyć pracownika, który w przypadku jego nieobecności
będzie wykonywał jego zadania wynikające z treści Regulaminu. W takiej sytuacji Prezes
Zarządu udzieli pełnomocnictwa, wskazując w nim zakres czynności, które może dokonać
pracownik w jego imieniu.
Ża dokonanie zakupów w sposób niezgodny z postanowieniami niniejszego regulaminu
odpowiada osoba zlecająca dokonanie wydatkowania środków.
Za nieprzestrzeganie postanowień niniejszego regulaminu odpowiedzialność ponosi osoba
naruszająca przepisy Regulaminu na zasadach określonych w powszechnie
obowiązujących przepisach, w szczególności w Kodeksie Pracy i Kodeksie Karnym.
X. ZAŁĄCZNIKI
Decyzja o wyborze procedury związanej z dokonywaniem zakupów oraz zlecaniem usług
i robót budowlanych — załącznik nr 1.
Wykaz wydanych/wysłanych zapytań ofertowych — załącznik nr 2.
Notatka z wyboru wykonawcy - załącznik nr 3.
Powołanie Komisji Przetargowej — załącznik nr 4.
PREZES ZARZĄLU
Tomasz Bołitysi
Dąbrowa Górnicza 07.02.2019 r.
Ry
pa O AA O AA NB MJ 2 NĄ A |
Załącznik nr 1 do Regulaminu
DECYZJA O WYBORZE PROCEDURY ZWIĄZANEJ Z DOKONYWANIEM
ZAKUPÓW ORAZ ZLECANIEM USŁUG I ROBÓT BUDOWLANYCH
W PRZEDSIĘBIORSTWIE MIEJSKIM MZUM.PL S.A.
a... o 00 00a 0000 BRO ROEE OO POOR ZEE DOD ORCO NAS CDA
ooo nn 00000 EDO 00 OO OOOO DDD OOO A2400000004004050000000
II Wybór procedury!
| © - 1. Przetarg (zgodnie z art. 70! Kodeku Cywilnego) ogłoszony na stronie internetowej
Zamawiającego oraz zamieszczony na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółki;
2. Zapytanie ofertowe - rozeznanie rynku poprzez wysłanie zapytań do co najmniej trzech
O różnych Wykonawców (załącznik nr 2 do Regulaminu);
3. Negocjacje prowadzone z jednym lub więcej wykonawców (zgodnie z art. 72 Kodeksu
Cywilnego).
4. Odstąpienie od przeprowadzenia rozeznania rynku.
naa aaa 0 0 ROEE OR SRR D ROSŁO RR RER CŁO R ŁOSŁ
eo 00000000 R 0000000 OD ŁO ODA DEODOSAOPOR OSR ROSŁO CE
a. ooo 000000000 OO ERROR OO DOOR D ROSŁO ORO OŁ LONE
/Data i podpis prac. Merytorycznego/ /Podpis Kierownika Działu/
220240090000100000000001020404002000000000070000042600200000808
/Zatwierdzenie przez Zarząd/
* właściwe zakreślić *
p ora a 0 naa p DĄ i Ą, LTE V OMO
„. mmm m_n ma aaa wam 6 YE
Załącznik nr 2 do Regulaminu
/pieczęć Zamawiającego!
1
WYKAZ WYSŁANYCH ZAPYTAŃ OFERTOWYCH
© Zapytanie ofertowe nr ....../.2242422000
Lp. ! UWAGI
© Nazwa wykonawcy Adres wykonawcy Data wysłania
1.
2.
3.
m... cccce ocen eceezeecero |||. mozonnonoweczoncocozacoccooccccoezasec
/Data i podpis prac. Merytorycznego/ /Za Zarząd/
Załącznik nr 3 do Regulaminu
NOTATKA SŁUŻBOWA
z przeprowadzenia procedury dotyczącej rozeznania rynku
1. Dotyczy zapytania ofertowego nr ......... bossa. na:
332 ........294500500003400020030 assseteŁaLzaGna edzia ...zaeccceOAAOORREZOREAŻCGCH .«..z.ęase
...2.209300300002 23,
2. Zebrane oferty z przeprowadzonego rozeznania:
L:p.
O P: | Nazwa wykonawcy | Adres wykonawcy Data wpływu | Cena ery Wybrano
netto
1.
2.
3.
3. Oferta firmy ........euea aaa aaa anawa aaa anaananrc se uznana została za najkorzystniejszą.
W wyniku przeprowadzonych negocjacji ustalono, że zadanie zostanie wykonane za
© kwotę netto : ...ossasonosasoonoocancceowce plus należny podatek VAT.
4. Usługa będzie realizowana w okresie: ...2+s2s2000002 — seseoeo00000000000030
......d.szeesosesen aso ocŁOsesarsee |||... anoonncccoczednowzonacececdeeeraoese0
/Data i podpis prac. Merytorycznego/ iZa Zarząd
a e ., RZEPA m maa a ay 3 mna jw YA 0 wa maa we
DY m ZZ = 1 za zt uwa zm wi zam TE "— z " m
Załącznik nr 4 do Regulaminu
Dąbrowa Górnicza .......e.4u4111222
ZARZĄDZENIE ZARZĄDU NR ...........
z dnia ......21. roku
W sprawie: powołania Komisji Przetargowej do prowadzenia postępowania
o zamówienie pn.:
...0.02000500030500200000000000000000005030200000000000002000000000000000000000000000002002005000005090000000080
Na podstawie Zarządzenia Nr 1/X1I/2015 Zarządu Przedsiębiorstwa Miejskiego MZUM PL.
S.A. w Dąbrowie Górniczej z dnia 29.12.2015 roku w sprawie: Regulaminu funkcjonowania .
zamówień w Przedsiębiorstwie Miejskim MZUM.PL S.A.
ZARZĄDZAM
1. Powołać Komisję Przetargową w poniższym składzie:
Przewodniczący eee aaa aaa aaa aaa aaa aaa naa aaa aaa zawo a aaa zza z era e zee c tc c00
(imię i nazwisko)
Z-ca Przewodniczącego ....-.....e-e-eaeeoa aaa aaa aaa aan a nadana wana nana a aaa zaraza aa pea noce w awa
(imię i nazwisko)
Sekretarz Komisji ea aa aaa aaa aaa wana aaa aaa awa aaa aaa ano z owoce aaa 00000
(imię i nazwisko)
Członek Komisji ue aaa ow aaa aaa waka aaa aaa nania taaa tratwie n0 00a
(imię i nazwisko)
2. W/w Członkom Komisji Przetargowej określam zadania zgodnie z Regulaminem
Funkcjonowania Zamówień i pracy Komisji Przetargowej w Przedsiębiorstwie Miejskim
MZUM.PL S.A.
Dodatkowo określam!
DOE... ASOOREŁŁEORŁŁŁ et v+
..22222200402000030000000000000400000002000000000000000300000000000040000000000020000000000000000000020000040400000000000005050000000000004700003000
ea ERO APO o zeza cereco cos os rerziczesać
a-ga. ozioc iza oc Ło cocioscce
/Ża Zarząd/