image001.emz
|
|
image002.png
|
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z 0.0 W GRYFINIE vu. Szczecińska 5, 74-100 Gryśina,
zmie zukryśno.pl, tel/fax 91 41630 51
NIP 858-000-74-76, REGON 811195875, BDO 000004133
Sad Rejonowy Szczecin. Centrum w Szczecinie,
XIII Wydział Gozpodsrczy Krajowego Rejestru Sądowzgo
mr 0000133946, wysokość kpitsha zakładowego 15.767.500,00 zł
Ź4 Prosimy o rozważenie czy wydrukowanie tego maila jest konieczne
Oszczędzaj ąe paper przyczyna my siędo ochrony środowiska naturalnego
|
image003.png
|
PE PRZEDSIĘBIORSTWO
USŁUG KOMUNALNYCH GRYFINO.
|
Regulamin_podnoszenia_kwalifikacji_zawodowych_pracowników.pdf
|
ZARZĄDZENIE NR 37/2019 Prezesa Zarządu — Dyrektora Naczelnego
Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z dnia 10.10.2019':r.
w sprawie: regulaminu podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników PUK
= Działając na podstawie 8 8 ust. 2 Regulaminu Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych s Sp. z 0:0. w Gryfinie oraz $ 14 ust. 2 Umowy Spółki Zarząd zarządza co następuje: .
S1. Nicisjszy: regulamin podnoszenia kwalifikacji zawodowych („regulamin”) określa zasady, warunki i tryb podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników PUK poprzez uczestnictwo
.. w następujących typach szkoleń:
1) Szkoleniach BHP-- wymaganych prawem szkoleniach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
2) Szkoleniach zawodowych - kursach, studiach podyplomowych lub studiach wyższych pozwalających na zdobycie uprawnień, tytułów lub pozwoleń o charakterze
_. zawodowym
3) 'Szkoleniach ogólnych - szkoleniach pozwalających na aktualizację lub pogłębienie wiedzy fachowej
S 2.
Celem pódnoszeniń kwalifikacji zawodowych jest uzyskanie przez pracowników poziomu
m wiedzy, kwalifikacji i umiejętności zawodowych zapewniających efektywną i profesjonalną * realizację zadań służbowych.
s3. Ilekroć w regulaminie jest mowa o: 1) szkoleniu - należy przez to rozumieć szkolenia, seminaria, warsztaty organizowane lub "._ prowadzone przez podmioty zewnętrzne, których ukończenie umożliwia uzyskanie lub uzupełnienie wiedzy na określony temat, a także konferencje, tj. spotkanie specjalistów w określonej dziedzinie mające na celu wymianę doświadczeń; 2) kursie — należy przez to rozumieć kursy specjalizacyjne, których celem jest zdobycie określonych w prawie tytułów, certyfikatów lub uprawnień zawodowych, np. prawa ___ jazdy, uprawnień projektowych, tytułu czeladnika lub mistrza, uprawnień do obsługi - HDS, a . '-8) studiach wyższych — należy przez to rozumieć studia prowadzone przez uczelnię posiadającą uprawnienia do ich prowadzenia, kończące się uzyskaniem odpowiedniego /tytułu zawodowego; 4) studiach podyplomowych — należy przez to rozumieć inną niż studia wyższe formę kształcenia POEZNAGZÓNA dla osób legitymujących się dyplomem ukończenia studiów - wyższych; 5) dokumentach potwierdzających uzyskanie kwalifikacji — należy przez to rozumieć - dyplomy, świadectwa, zaświadczenie, certyfikaty i inne dokumenty określone w odrębnych przepisach;
6) stanowisku ds. szkoleń - należy przez to rozumieć stanowisko pracy w komórce ds. kadr i płac zapewniające obsługę organizacyjno-techniczną podnoszenia kwalifikacji zawodowych w trybie niniejszego zarządzenia
. S 4. Zakres wiedżyj 1 zmiigjętnóści, jakie pracownik ma uzyskać w wyniku szkolenia, Winny być niezbędne lub przydatne na zajmowanym stanowisku. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w trybie szkoleń zewnętrznych winno: 1) wynikać z potrzeb pracodawcy; | 2) być zgodne z aktualnym zakresem odpowiedzialności i i uprawnień lub 3) łączyć się doraźnymi zadaniami wyznaczonymi pracownikowi, które nie zostały ujęte w jego zakresie czynności.
: . 85. Kierownik zakładu lub kierownik pionu w konsultacji z podległymi mistrzami lub kierownikami komórek organizacyjnych oraz pracownikami przygotowuje plan potrzeb szkoleniowych w-danym okresie planistycznym (co do zasady rok). Plan potrzeb szkoleniowych zawiera: 1) podział na typy szkoleń 2) przedmiot (temat, obszar) szkolenia 3) listę uczestników | 4 limit wydatków łącznie z kosztami podróży, zakwaterowania i wyżywienia Plan potrzeb szkoleniowych przekazywany jest pracownikowi na stanowisku ds. szkoleń, który dokonuje merytorycznej oceny, w tym w szczególności zgodności proponowanych szkoleń z potrzebami pracodawcy, ścieżkami rozwoju zawodowego pracowników oraz. wcześniej zrealizowanym programem szkoleń. . Pracownik na stanowisku ds. szkoleń przygotowuje plan szkoleń zawierający limity -- wydatków w rozbiciu na: | 1) typy- szkoleń 2) piony i zakłady Plan szkoleń: podlega włączeniu do rocznego planu finansowego w oparciu o przepisy regulujące tworzenie tego planu.
i 8 6. Realizacja planu szkoleń dokonywana jest w następujących etapach: 1) Zgłoszenie na szkolenie Zgłoszenia dokonuje kierownik zakładu lub pionu w porozumieniu z pracownikiem i ._. bezpośrednio nadzorującym mistrzem. Zgłoszenie podlega akceptacji przez pracownika ds. szkoleń pod kątem zgodności z planem szkoleń oraz kryteriami "wymienionymi w $ 4 oraz 8 5 ust. 3. Ostateczną decyzję o skierowaniu na szkolenie . podejmuje Prezes Zarządu. 2). Polecenie wyjazdu służbowego (delegacja) Polecenie wyjazdu służbowego spotządzane jest przez pracownika ds. szkoleń i podlega „akceptacji przez kierownika zakładu lub pionu. 3) Rozliczenie delegacji . Po zakończeniu szkolenia pracownik przedkłada w komórce ds. kadr i płac: zaświadczenie o odbytym szkoleniu oraz rozliczenie polecenia wyjazdu służbowego.
Pracownik ds. szkoleń przedkłada Zarządowi kwartalne sprawozdanie z realizacji pla szkoleń.
8 7. 1. Pracownik uózćsiwi a w kursie, studiach wyższych lub studiach podyplomowych, których koszt kształcenia wynosi co' najmniej 2.000,00 złotych brutto podpisuje z aoi pracodawcą umowę zobowiązującą do przepracowania w przedsiębiorstwie 2 lat. SS Pracownik zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony, której czas trwania -_ jest krótszy niż okres wymagany w Ust. 1 jest zobowiązany przepracować u pracodawcy cały okres wynikający z umowy o pracę.
S 8. FL ProwiE uczestniczący w szkoleniu zobowiązany jest do archiwowania materiałów ! szkoleniowych i i udostępnieni ich do wglądu przez innych pracowników. 2. Pracownik na: stanowisku ds. szkoleń prowadzi rejestr szkoleń, w których nozeskiczyii
prac ownicy *
89. k Łączne kożdy "M ewidencjonowane są analitycznie w rozbiciu na MPK i typ szkolenia „ (BHP, zawodowe, ogólne). g.
S 10. Ewidencja kosztów szkoleń zgodnie z zasadą wskazaną w $ 9 jest prowadzona od 1.01 .2020.
a 811. Zarządzenie. wchodzi w życie z dniem podjęcia.
> Otrzymują: - Kierownik ZWiK - Kierownik ZUK - Główny Księgowy i = Mistrz ds. Logistyki | R Kierownik ZUK - NZP - NSP - BHP
- Laboratorium -
|
Regulamin_udzielania_zamówień_publicznych_-_1.pdf
|
ZARZĄDZENIE NR 03/2021
Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie 2» dnia 29.01.2021r.
w sprawie: wprowadzenia Regulaminu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z o.o. w Gryfinie określającego procedurę udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł netto art. 2 ust. l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 2019)
Działając na podstawie $ 14 ust. 2 Umowy Spółki, oraz $ 8 ust. 2 Regulaminu Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z 0.0. w Gryfinie Zarząd zarządza co następuje:
51 Wprowadzam do stosowania „Regulamin Frzedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z 0.0. w Gryfinie określający procedurę udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 1:30 000 zł netto art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 2019)
82
Zobowiązuje Kierowników do zapoznania z Regulaminem pracowników w sobie podległym pionie.
53 Traci moc Zarządzenie nr 21/2014 Prezesa Zarządu — Dyrektora Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z 0.0. w Gryfinie z dnia 16.04.2014r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z 0.0. w Gryfinie określającego procedurę udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 000 euro art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
8 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.01.4021r.
Prezes Zarządu PUK Sp. Z 0.0.
*
AJRZĄDU
dr Zbiąpiew/Mmiklewicz
Otrzymują: - wszyscy pracownicy
REGULAMIN Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gtyfinie
udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 PLN netto art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019).
Gryfino, styczeń 2021 t.
1.
Regulamin Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130.000 PLN
Definicje Si
Ilektoć jest mowa w postanowieniach Regulaminu o:
1) Kietowniku Zamawiającego - należy przez to tozumieć Prezesa Zarządu — Dytektora Naczelnego Ptzedsiębiotstwa Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie,
2) Komisji - należy przez to tozumieć Komisję powołaną zgodnie z niniejszym Regulaminem,
3) Platfotmie zakupowej — należy przez to tozumieć system informatyczny służący do prowadzenia postępowań na tealizację zamówień.
4) Regulaminie — należy przez to rozumieć niniejszy Regulamin,
5) Ustawie - należy przez to tozumieć ustawę z dnia 11 września 2019 +. — Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 poz. 2019),
6) Wykonawcy — należy ptzez to rozumieć osobę fizyczną, osobę ptawną albo jednostkę otganizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ofetuje na tynku wykonanie tobót budowlanych lub obiektu budowlanego, dostawę ptoduktów lub świadczenie usług lub ubiega się o udzielenie zamówienia, złożyła ofertę lub zawazła umowę w sprawie zamówienia publicznego.
7) Zamawiającym — należy przez to rozumieć Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gtyfinie, |
8) Zamówieniu - należy przez to tozumieć zamówienie publiczne, czyli umowę odpłatną zawietaną między zamawiającym a wykonawcą, któtej przedmiotem są usługi, dostawy lub toboty budowlane.
9) NZP — Komórka ds. zamówień i przetatgów
Postanowienia ogólne
$2 Niniejsza procedura określa zasady udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane, któtych wartość nie przekracza wyrażonej w złotych tównowattości kwoty
130 000 PLN, o któtych mowa w att. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy.
Ptoceduty, o których mowa w ust. 1 dzielą się na ptoceduty o wattości szacunkowej: 1) Do 10.000 PLN
2) Od 10.000 do 60.000 PLN
3) Od60.000 do 130.000 PLN
Przy ustalaniu wartości szacunkowej poszczególnych zamówień, o których mowa w ust. 1 należy przestrzegać przepisów zawartych w att. 28 — 36 Ustawy.
$3
Obowiązkiem każdego pracownika składającego zamówienie jest:
1) przestrzeganie przepisów zawattych w Ustawie, przepisach wykonawczych do ustawy otaz niniejszej proceduty,
2) zarejestrowanie zamówienia/zlecenia/ umowy w komótce NZP,
3) zachowanie bezstronności, obiektywizmu oraz. staranności pizy przygotowaniu
"1 przeprowadzeniu postępowań objętych niniejszą pfocedutą,
4). sprawowanie bezpośredniego nadzotu nad tealizacją zamówienia /zlecenia/ umowy,
5) dokonywanie odbiotu przedmiotu zamówienia/ zlecenia/umowy lub wskazanie innej osoby do tego upoważnionej,
Regulamin Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130.000 PLN
6) sprawdzanie poptawności wystawionej przez wykonawcę faktuty jak również jej opisanie przed zlożeniem do dzialu finansowego celem dokonania zaplaty,
7) przechowywanie dokumentacji z przeptowadzonych postępowań przez oktes 4 lat, licząc od dnia skierowania do wykonawcy zamówienia lub zlecenia lub od dnia podpisania z nim umowy.
2. Obowiązkiem komórki zamówień i przetatgów (NZP) jest: 1) prowadzenie tejesttu umów (w tym do 130.000 PLN), 2) ptowadzenie tejesttu zamówień do kwoty 130.000 PLN.
3. W przypadku tealizacji zamówienia w wysokości znacząco niższej lub wyższej od waftości wskazanej na zamówieniu /zleceniu/umowie pracownik składający zamówienie powinien zgłosić do komórki zamówień i przetatgów informację o różnicy w kwocie między zamówieniem a fakturą (rachunkiem). Niniejszy zapis ma zastosowanie tównież w ptzypadku braku zamówienia i tealizacji zapotrzebowania przez faktutę lub umowę.
Postanowienia szczegółowe Postępowania do 10.0( N
1. Wydatki do kwoty 10.000 PLN, mogą być realizowane ptzez pracowników bez wniosku kierowanego do Kietownika zamawiającego (zał. nt 1) z zastrzeżeniem (2 ust. 3. Realizacja zamówienia następuje po uptzednim przedłożeniu zamówienia w komórce zamówień i przetargów (NZP). Za szacowanie zamówienia odpowiada pracownik metytotycznie odpowiedzialny za zamówienie (sporządzający zamówienie).
2. Pracownik metytotycznie odpowiedzialny dokonuje rozpoznania cenowego w formie:
a. ustnej, po skontaktowaniu się z jednym wykonawcą za pomocą telefonu, lub osobiście b. opcjonalnie w formie elektronicznej za pomocą faksu, e-maila, platformy zakupowej lub w sklepie internetowym, ustalając z nim cenę, tetmin wykonania, oktes gwarancji, watunki płatności i inne istotne warunki zamówienia.
Postępowania powyżej 1
, $5 ł 1. Procedutę udzielenia zmówienia publicznego o wartości szacunkowej netto powyżej 10.000 PLN do 60.000 PLN rozpoczyna złożenie przez pracownika / metytotycznie odpowiedzialnego w komótce NZP wniosku do Kierownika Zamawiającego o wyrażenie zgody na realizację zamówienia publicznego o wattości szacunkowej powyżej 10.000 PLN do 60.000 PLN, zgodnie ze wzotem stanowiącym zalącznik ne 1 do ptoceduty.
2. Pracownik metytotycznie odpowiedzialny dokonuje rozpoznania cenowego w fotmie elektronicznej z wykotzystaniem platformy zakupowej, ustalając z wykonawcą cenę, tetmin wykonania, oktes gwatancji, watunki płatności i inne istotne watunki zamówienia.
3. W przypadku tozpoznania cenowego w formie pisemnej pracownik metytotycznie odpowiedzialny przesyła do wykonawcy za pomocą platformy zakupowej zaproszenie do złożenia oferty, a po otrzymaniu od wykonawcy ofetty występuje do Kierownika Zamawiającego z pisemnym zamówieniem /zleceniem/umową. Zaptoszenia mogą być
Regulamin Przedsiębiorstwa Uskug Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie _do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130.000 PLN
pszesłane do zamkniętej gtupy wykonawców jednak nie mniejszej nić trzech z wyłączeniem sytuacji braku konkutencji na tynku.
Zamawiający ma możliwość wprowadzenia ofetty handlowej na platformie zakupowej za Wykonawcę.
Wniosek o wyrażenie zgody na tealizację zamówienia publicznego, wraz z pisemnym zamówieniem/zleceniem/umową otaz otrzymanymi ofettami (jeżeli dotyczy) stanowią podstawę do wytażenia zgody przez Kietownika Zamawiającego na udzielenie zamówienia.
Po wyrażeniu zgody przez Kietownika Zamawiającego pracownik metytotycznie odpowiedzialny kietuje pisemne zamówienie / zlecenie/umowę do wykonawcy, która zawiera co najmniej dane wykonawcy wraz z jego adresem, przedmiot, ilość, cenę netto (stawkę VAT) za całość przedmiotu zamówienia, tetmin wykonania i warunki płatności.
Postępowania powyżej 6
| 56 Ptocedutę udzielenia zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej powyżej 60.000 PLN do 130.000 PLN , rozpoczyna złożenie przez pracownika metytotycznie odpowiedzialnego w komórce NZP wniosku do Kietownika Zamawiającego o wyrażenie zgody na realizację zamówienia publicznego o _- wattości szacunkowej powyżej 60.000 PLN do 130.000 PLN, zgodnie ze wzotem stanowiącym załącznik nt 1 do ptoceduty.
Po zaakceptowaniu wniosku i udzieleniu zgody na przeprowadzenie ptoceduty udzielenia zamówienia publicznego Kierownik Zamawiającego zarządzeniem powołuje Komisję w składzie co najmniej trzy osobowym.
W skład Komisji wchodzą:
1) Przewodniczący — Kietownik działu - w przypadku nieobecności osoba zastępująca 2) Sekretatz — osoba metytotycznie odpowiedzialna za tealizację zamówienia
3) Członek — pracownik komótki zamówień i ptzetazgów (NZ/P)
Ządania i obowiązki Komisji:
1) Przewodniczący — sprawuje nadzór nad pizebiegiem postępowania,
2) Sekretarz — przygotowuje i przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w tym sporządza całą dokumentację w postępowaniu,
3) Członek — sprawuje nadzór nad zgodnością przebiegu postępowania z niniejszym tegulaminem.
Zaptoszenie do złożenia oferty publikowane są w formie otwattej na platformie zakupowej przez Sektetacza Komisji.
Oferty złożone po tetminie podlegają odrzuceniu.
Dowód przesłania do wykonawców zaptoszenia do złożenia oferty stanowi część dokumentacji z przeprowadzonego postępowania.
Po otrzymaniu od co najmniej jednego z trzech zaproszonych wykonawców ofetty, sektetatz sporządza ptotokół z przeprowadzonego postępowania, któty zawiera minimum: 1) Nazwę zamawiającego
9,
10.
Regulamin Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130.000 PLN
2) Przedmiot zamówienia
3) Wartość zamówienia
4) Termin skladania ofert
5) Wykaz Wykonawców któtzy złożyli ofetty w postepowaniu
6) Wynik postępowania
i występuje do Kierownika Zamawiającego o zatwierdzenie wyniku postępowania.
Wniosek, o którym mowa w $ 6 ust. 1 wraz z zaptoszeniem do złożenia ofetty, formularzami ofett wykonawców oraz dokumentacją z przeprowadzonego tozpoznania cenowego stanowi podstawę do wyrażenia zgody przez Kierownika Zamawiającego na udzielenie zamówienia publicznego.
Wszelkie wnioski, zaproszenia, formularze ofert oraz pozostałą dokumentację z postępowania w celu zatwietdzenia ptzez Kietownika Zamawiającego przedklada Komisja.
Postępowania interwencyjne
$7 Zamówień interwencyjne stanowią specjalny tryb udzielania zamówień mibliezóych pozostających pod szczególnym nadzotem kierownika jednostki. Zamówienia interwencyjne wymagają pisemnego uzasadnienia. Zastosowanie zamówienia intetwencyjnego dla wartości powyżej 10.000 PLN wymaga pisemnej zgody kierownika jednostki. w wyjątkowych sytuacjach nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, których nie mógł on przewidzieć np. awatla, szkoda w majątku zamawiającego spowodowana siłą wyższą lub z innych nieptzewidywalnych przyczyn, do zamówień publicznych, których wattość przekracza wyrażoną w złotych tównowattość kwoty 10.000 PLN ale nie przektacza 130 000 PLN dopuszcza się zastosowanie zasad okteślonych w $ 5 niniejszej ptoceduty. W przypadku udzielania zamówienia na sukcesywne dostawy /świadczenie usług/ tealizację tobót budowlanych, których wattość przektacza wytażoną w złotych tównowattość kwoty 10.000 PLN ale nie przekracza 130.000 PLN dopuszcza się zastosowanie zasad okteślonych w $ 5 niniejszej ptoceduty.
$8 Do podpisywania zamówień/zleceń/umów stosuje się proceduty wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego.
Do umów zawieranych w sprawach o udzielenie zamówienia, którego wattość nie przektacza wyrażonej w złotych tównowattości kwoty 130 000 PLN stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego.
Postanowienia niniejszego tegulaminu stosuje się odpowiednio do zleceń zewnęttznych,
których wattość szacunkowa na dostawy/usługi/toboty budowlane okteślona jest na etapie
sporządzania kosztotysu. | $9
Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2021t.
Regulamin Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z 0.0. w Gryfinie do zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130.000 PLN
Nazwa działu (wnioskującego) ..........esuz ue aaa anna Data wpływu wniosku (wypełnia komórka NZP) ..... ......---.usseseee aaa
Numer sprawy (wypełnia komórka NZP) „assess aaa
WNIOSEK o wyrażenie zgody na*:
a. udzielenie zamówienia publicznego (do 10 000 zł netto)
b. przygotowanie i przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia (od 10 000 zł netto do 60 000 zł netto) .
c. udzielenie zamówienia publicznego w trybie $ 7 regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł (od 10 000 zł netto do 60 000 zł netto)
d. przygotowanie i przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia (od 60 000 zł netto do 130 000 zł netto)
e. udzielenie zamówienia publicznego w trybie $ 7 regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł (od 60 000 zł netto do 130 0000 zł netto)
—
Rodzaj zamówienia*:
a. dostawa
b. usługa są c. robota budowlana JĄ
2. Nazwa przedmiotu zamówienia: ......eeaaa aaa aaa aaa aaa aaa aaa rata a ara i ri
3. Termin realizacji zamówienia:.......aeea aaa aa aaa aaa aaa aaa a AC A (szacowanie obejmuje okres 12 miesięcy)
4. Szacunkowa wartość zamówienia : _ Wartość netto: ............:.00ununsian02 zł
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dniu ae eznnaa na podstawie
KOMÓRKA ZAMÓWIEŃ I PRZETARGÓW | Zamówienie nie podlega pod ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na
podstawie art. 2 ust. 1 plkt 1 — wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000,00 zł netto.
wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody *
Kierownik Zamawiającego * niepotrzebne skreślić
Nazwa działu (wnioskującego) .......:::ee eee aaa Data wpływu wniosku (wypełnia komórka NZP) 24 ee eeeeeeeeeeeezneeee
Numer sprawy (wypełnia komórka NZP) ses aaa
WNIOSEK o wyrażenie zgody na*:
a. udzielenie zamówienia publicznego sektorowego (do 30 000 zł netto)
b. przygotowanie i przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia sektorowego (od 30 000 zł netto do 130 000 zł netto)
c. udzielenie zamówienia publicznego sektorowego w trybie $ 7 regulaminu udzielania zamówień publicznych (od 30 000 zł netto do 130 G00 zł netto)
d. przygotowanie i przeprowadzenie procedury o udzielenie zamówienia sektorowego (od 130 000 zł netto do 1 827 260 zł netto dla dostaw i usług / od 130 000 zł netto do 22 840 755 zł netto dla robót budowlanych)
e. udzielenie zamówienia publicznego sektorowego w trybie $ 7 regulaminu udzielania zamówień publicznych (od 130 000 zł netto do 1 827 260 zł netto dla dostaw i usług / od 130 000 zł netto do 22 840 755 zł netto dla robót budowlanych)
1. Rodzaj zamówienia”: a. dostawa b. usługa c. robota budowlana
2. Nazwa przedmiotu zamówienia: eee aa EE
3. Termin realizacji zamówienia:.......aeeee AE (szacowanie obejmuje okres 12 miesięcy)
4. Szacunkowa wartość zamówienia :
Wartość netto: ...........saeeaaa aaa n ans ia1> zł
Ustalenia wartości zamówienia dokonano w dd waeusawiaca na podstawie
KOMÓRKA ZAMÓWIEŃ I PRZETARGÓW
Zamówienie nie podlega pod ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 362 ust. 1 w zw. z art. 5 ust. 1 pkt 1 oraz art. 5 ust. 4 pkt l ustawy — wattość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 1 827 260 zł netto (dostawy i uslugi) / 22 840 755 zł (roboty budowlane)
wyrażam zgodę / nie wyrażam zgody *
Kierownik Zamawiającego * niepotrzebne skreślić
|
Regulamin_udzielania_zamówień_publicznych_-_2.pdf
|
U
ZARZĄDZIZNIE Nr 04/2021
Prezesa Zarządu Przedsiębiorstwa Uslug Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z dnia 29.01.2021 : n " w sprawie: zmiany procedury do stosowania przy udzielaniu zaraówień sektokowych podprogowych określonych w art. 362 w zw. z art. 5 ust. 1 pkt. li art. 5 ust. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych o: wartości zamówienia poniżej progów unijnych. | Działając na podstawie 5 14 ust. 2 Umowy Spółki, oraz $ 8 ust. .2 Regulamińu Zarządu Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z 0.0. w Gryfinie zarządza się co następuje: '
$1
1. Do udzielania zamówień sektorowych podprogowych określonych w art. 362 w zw. z art. 5 ust. 1 pkt, 1 i art. 5 ust. 4 pkt. 1 w/w ustawy o wartości zamówienia poniżej progów unijnych stosuje się „Regulamin Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w ' złotych równowartości kwoty 130 000 pln art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 2019) wprowadzony Zarządzeniem nr 03/2021 Zarządu PUK Sp. zo.o. z dnia 23.01.2021 r.
2. Procedury udzielania zamówień publicznych opisane w Regulaminie dkreśloiyic, w 7 ust. 1' niniejszego Zarządzenia należy stosować odpowiednio z uwzględnieniem poniższych 'progów kwotowych wartości zamówienia: =,
1) Dla dostaw lub usług: na a) do 30 OOO zł netto - należy stosować procedurę określoną w 8 4 Regulaminu , b) powyżej 30000 zł netto do 130 000 zł netto — należy stosować . prosedittę, określoną w $ 5 Regulaminu |
c) powyżej 130 000 zł netto do 1 827 260 zł netto - należy SEDSOWAĆ procedurę
określoną w 5 6 Regulaminu AĄ 2) Dla robót budowlanych: . kę | a) do 30 000 zł netto - należy stosować procedurę określoną w 8 4 Regulaminu b) powyżej 30000 zł netto do 130 000 zł netto — należy stosować, prpcedurę określoną w $5 Regulaminu c) powyżej 130 000 zł netto do 22840 755'zł netto - należy stosować, iboedurę określoną w $ 6 Regulaminu
82
' Zobowiązuję Kierowników wszystkich pionów do zapoznania pracowników z Regulamińćm i i
procedurami udzielania zamówień. sektorowych podprogowych, o których mowawg li: , k , i
S3 |
1. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 01.01.2021r. j 2. Z dniem 01.01.2021r. traci moc Zarządzenie nr 01/2020 Prezesa Zarządu — Dyrektora
Naczelnego Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp.-z o.o. w Gryfinie z dnia 02.01:2020r.
U l 1 i
Prezes Z rządu PUK Sp. Z 0.0. , .
|
Uzupełnienie_odpowiedzi_na_wniosek_o_udostępnienie_informacji_publicznej.pdf
|
„alli Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie — ae
REZ
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH mae Gryfino, dnia 31 maja 2021 r. Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska e-mail: sprawa-35598Qfedrowanie.siecobywatelska.pl Ldz./NZP/ (90/2021
dotyczy: sprawa-35598
Uzupełnienie odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie w nawiązaniu do e-maila otrzymanego w dniu 30 maja 2021 r. przesyła regulamin podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie oraz regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000,00 PLN netto art. 2 ust. l pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych — celem uzupełnienia odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony w dniu 13 lutego 2021 r.
Jednocześnie informuję, iż Spółka nie przyznaje dotacji, darowizn ani sponsoringu i nie posiada żadnych regulacji w tym zakresie.
Z poważaniem
tel. 994 (24h) tel./fax 91 416 30 51: fax 91 416 20 51
sekretariatapukgryfino.pl www.pukgryfino.pl
74-100 Gryfino ul Szczecińska 5
NIP 858-000-74-76 : REGON 811195875 - BDO 000004133 Kapitał zakładowy 15.767.500,00 zł
Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS nr 0000133946
|