Dzień dobry !!!  W związku z wnioskiem o
informacje publiczną przesyłam odpowiedzi na sformułowane pytania wg.
przesłanego schematu.

                          Część  I .

1.

               Gmina prowadzi  jeden profil ogólny i dotyczy
codziennego funkcjonowania urzędu gminy i jednostek organizacyjnych gminy.

2.  a) informacyjną(ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)

     b) promocyjną(promowanie walorów gminy na zewnątrz)

 3. Zasady korzystania przez gminę z Facebooka nie mają
odzwierciedlenia w dokumentach. Prowadzenie profilu nie jest obowiązkiem
ustawowym.

4. a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
BIP lub na stronie internetowej urzędu.

5.  b)  Nie posiadamy regulaminu lub innego dokumentu dotyczących zasad
blokowania i ukrywania komentarzy użytkowników Facebooka.

6. Żaden użytkownik profilu Samorząd Gminy Blizanów nie jest zablokowany

7. Nie dotyczy

7.1. Nie dotyczy

8.a) Pracownik urzędu

8.1. Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Blizanowie

8.2 O zablokowaniu decyduje administrator  - jednak do tej pory nie było
potrzeby blokowania użytkowników

9. Widoczność wpisów nie jest ograniczana

 Część II Oficjalny Profil W/B/P

10. b) nie istnieje

11. Nie dotyczy

12. Nie prowadzi własnego profilu na Facebooku

13.d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.

Pozdrawiam

Stanisław Niklas

Dyrektor GOK Blizanów

13.1 nie dotyczy