UCHWAŁA Nr 8/2020
Zarządu Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o.
z siedzibą w Słupsku
z dnia 21 grudnia 2020 r.
W sprawie: wprowadzenia polityki sponsoringu w Miejskim Zakładzie Komunikacji Sp. z o.o.
z siedzibą w Słupsku
Na podstawie $ 20 pkt 1 oraz $ 21 pkt 1 „Aktu Założycielskiego Spółki pod nazwą Miejski Zakład
Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Słupsku”, uchwala się, co
następuje:
s 1
W celu wpierania wizerunku i odbioru marki Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. z siedzibą
w Słupsku, a przez to stymulowania oferowanych przez MZK usług, wprowadza się politykę
sponsoringu, która stanowi załącznik do niniejszej Uchwały.
s2
Nadzór nad prawidłowym wykonaniem niniejszej Uchwały powierzam Głównemu Księgowemu.
$3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podpisania.
Sporządził: NRP
Konsultacje: DN, NK
Otrzymują: NK, KŚ, KK, NA, a/a
Polityka sponsoringu
Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. z siedzibą w Słupsku
Działalność sponsoringowa Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. z siedzibą
w Słupsku wynika z charakteru działalności Spółki, która opiera się na świadczeniu
usług o charakterze publicznym oraz ubocznej aktywności komercyjnej.
Polityka sponsoringu ma za zadanie, wspierać wizerunek i odbiór marki, a przez to
stymulować sprzedaż oferowanych i wykonywanych przez MZK usług. Istotne
znaczenie w działalności sponsoringowej Spółki mają działania nakierowane na
podnoszenie jakości relacji zewnętrznych w ramach społecznej odpowiedzialności
biznesu.
Zakres prowadzenia działalności sponsoringowej
Działalność sponsoringową Spółka prowadzi w następujących obszarach:
sport - kwalifikowany, amatorski,
kultura i sztuka,
nauka i szkolnictwo,
akcje społeczne i proekologiczne.
Zasadnicze cele działań sponsoringowych realizowanych przez Spółkę
.. Promocja firmy w celu popularyzowania komunikacji miejskiej.
.. Utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy.
.. Wzrost znajomości firmy i logo na rynku.
. Tworzenie dobrych relacji ze środowiskami ważnymi z punktu widzenia firmy.
„. Wzrost rangi marki firmy poprzez m.in. zwiększenie zasięgu jej
oddziaływania.
Dbanie o odpowiedni odbiór medialny.
Dbałość o prestiż firmy.
UTAwWN —
1
Zasady prowadzenia działalności sponsoringowej
1. Spółka prowadzi działania sponsoringowe w formie sponsoringu finansowego.
2. Podmiot sponsorowany w zamian za realizację ustalonych przez strony
świadczeń promocyjno-reklamowych na rzecz MZK, otrzymuje wsparcie
finansowe przeznaczone na pokrycie kosztów całości lub określonego zakresu
prac, związanych z organizacją i realizacją sponsorowanego projektu.
Współpraca z podmiotem sponsorowanym jest oparta na pisemnej umowie.
3. Rozliczenie Stron następuje na podstawie rachunku lub faktury VAT,
a w szczególnych wypadkach na podstawie oświadczenia podmiotu
sponsorowanego o otrzymaniu zapłaty za usługi sponsoringowe. Spółka nie
udziela darowizn.