a Urząd Miejski w Dziwnowie
M3 ul. Szosowa 5, 72-420 Dziwnów
tel, (91)3275163 tax. 3275164 Dziwnów, 16 czerwca 2021 r.
j e-niail: um(Qdziwnow.pl
internet: www.dziwnow.pl
SEK.1431.56.2021.mosik
Sieć Obywatelska WATCHDOG Polska
Sprawa-38593Q©fedrowanie.siecobywatelska.
W odpowiedzi na wniosek z dnia 2 czerwca 2021 r. , w trybie dostępu do informacji publicznej
informuję co następuje :
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
rofilii w tym tematyczne, do odpowiadania na dalsze
codziennego funkcjonowania
b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka
2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie
kilku odpowiedzi)
3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją mającą
odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to
dokumenty.
stronie internetowej i w BIP
5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników Facebooka zostały
spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin
Facebooka)
b) nie
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym profilu
gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
"wAuzoijqnd wssidm 'mz1 |S3[ JIN 1sod UJA19TYy
Mm 'afben]As O IZpPoUJ EEUEZJIUEJ3O 1Saf H4OOq2JE4 Niijodd WAuuIW3 Eu MOosIdM ?souzJopiM AZ) '6
*nin1A] 032] z sfnwAz.]0
euzi]dumaz EWJIJ s19]Ąj 'EluszpojdeuAm ogauzosiseiu DsoyosAm o sfewuoju! o AwIsoJd 'Z'€'8
'aimoun Mm 81s Efnpfeuz eluepez siyef 's1uesido O IZPOYJ
'np3zun z%8z1 Eu Amon waluemAuoyAm z YJAuezeImz UEpEZ sIssJĄEZ O SDeLIOJUl o Aulsold 'T'€'8
ćeyef - euul (j
IjAJSA]E]S :uepez op doalsop - AAli|euy (2
ryAąsA]e1S 'Awe]j2y :uepez op d3]SOp - EJMEpOWEJĄSHY (p
p]A]SA]E1S
"Awep]ay o5$0uzo8;ods M J50UMA]ĄY 19$0LOPEIM EU IzpalModpQ :uEpEz Op d3]SOp - 10]EJSpOJN (2
ejojjquoy EMOI2SSZJ z EĄOOq33E4 Op d31SOp - JojyEpoy (q
ejoiquoy Łujed z EĄooqa3EJ Op d3]SOp - JojEJSIUILUpYy (E
OTYB6bYSEŁOZ68Z/d|8U/Wo2s'yooqaoe; mmm//:sdrlV :400q230E4 nsimies EfoEAHASE|Ą Z SIUpOZZ I|0A
SIUEZEĄSM O AWISOJq 'N|ljO1d EluszpeMOJd UJELUEJ M EIUSIUMEJdN EW SP]ef '3IUEZEĄSM O AWISOJq '€'8
6 VINVlAd OG JSf3ZYd AZJTYN 'NGAZHN AINMODVYd OD IZAVMOWd
NMS3f "1I4O04d HIADVZOGVMOWd HJANZYLJNMAZ MOLOIWGOd OATAL VZJALOG VINVlAd 3ZSZINOd
"AUEMOJOIq ŁA SIU gd Ą!UMOĄJAZN USpPEZ SEZJYJAĄOG
ENĄOOq20E4 EU MOĄIUMOĄJAZN NIUEMOYĄO|QEZ O elnpAosp oly Z'8
-TUEZEĄSM UEpEZ UDA] Op ES ! IDOoWoad AJ! Is EmuTez g4 IWEJI401
mojeuJoslu! EU0J]S
-(<amoDsouzsajods Elpawu Ezpemoud
27 'uezeĄsM oy|A) Azo auesido siujaljuoy 01 1saf Azo) EĄooqedej Wsluszpemoujd z UJAUEZEIMZ
moyzbimoqo VJ! nsaJqjez zeJjo Iusiupnijez ks ybAugp]j Eu 'YSIMOUE]S SIUEZEĄSM O AuWISOld *T'8
npSzin AJIUMOJEJ
ę(euuy/eqoso) 1olupod Auzijsumez Azo npszun Aolumo2eud Ezpemoud Aulu3 40093084 |i101d AZ) '8
RAzaop atu (3
gAufe|04 Zel od luemoyo|qez I|e]soz Aziojy AoiumoyjAzn ysiu pojsm bs AZ) "T'/
"qQoS0 UDIĄEJ EW 8IN
GBISIMIDS LUA] M EJSEILU/AulU3
nigoud wAujebijo Eu UJAUEMOYO|qEZ (HasOIuM EU Izpalmodpo usizp Eu) alusaqo 1sal qoso aj| *Z
"KUEMOJO|QEZ łEJSOZ 8lU ĄIUMOĄJAZN USpPEZ
śAUEMOYĄO|qpo 1oJMOd EU sfeEJSOZ XlumoĄJAzn AuemoyO|qez UsefoEn1AS Y2IĄEf M 'T'9
Widoczność wpisów nie jest ograniczona.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest opłacane z
budżetu gminy?
rofil Burmistrza nie istnieje (poza profilem pr
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na
którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
Prywatny profil istnieje, a Burmistrz zamieszcza na nim informacje według swojego uznania.
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez gminę,
realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub
kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d) Nie - nie realizujem ch w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych w
mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy).
Nie b rzeprowadzane takie kampanie.