e) pus* lskś;
brseqafsmIcie]e msóqn” SgqsMSUE 28 WIezsksycon bAsnig o zbLrsmA ŚnyiwA 1fb')
WIGZSKSYCOWIWIEZSKSUKOW 2MOlŚ qsisjsjuozę* oqbomisqs us błrsuis: bolsmislś zić Wu
us biopjn bolsmis ać rtskse molnpnuwrznbiesAqeur (1 . brseqefsmqs
q) WS mqstMISĘ COĄSTIENUA KODISKĘ bISEQZYSMICIEJI MSÓGN X WIEZSKSYCSIUNWICZSKSUKSNI (UD'
ebLsmsch* KfQL6 WS CO qSIEY qSIElŚ 216 4 GDITUIE UJIGZCIE)
c) qAzkneXluś (bomsfs meshefkrim WIEZSKSUCOWNINIJIEZSKSUKOLIJ qA2KNfoMsĘę S6 2opś O
p) browocaluś (bLONOMSUIG MSTOLQM UIISZfĄŚWIUA US SEMIŚ[LN)
ISP US 2[LOVIG IUGLUG[OMEI)
8) WĘOLWSCHWŚ (TĄSLMIS LSTIEUIE qO WIGZSKSYCOM X IUĘOLUJSC|SUJI qO2fEDUAWI (9KSE M BIb
niqxiejevie kijkn oqbomieqsI)
3' 1skś Lojó ws beqwię bropy EWA US kSCEPOOKN M PSYZMS EUJIWIEWIIEZCIEJ (WOSTIAAE |e2[
6) DI6 (DLO2TMA 6 DLSETĘCIE GO DASWIS BL 0
IVKC|OUOMSUIS NISEqMNWISZES| GWUTUA)
bhrsuis broermiA mhpisę feu bro]? ktora ws cpstskte. oGojuA I qofAcsA coqsIeuueGo
P) sk” usmet kijks (leżjr 1ezr kijks bropqt m fhw fensfacsue* qo oqbomisqsu1s us qs]2S6
s) tsk
I CsA Ewrvs bromsqsI 240] bLOJ] US Escepookn;
CSE£C I - OŁICTYTMA bKOEID GNIAAWIYZLV MV EYCEBOOKN
5051 1: (qsts mbrama: Qy'0€'5051 1) AQlE GWNA pócsiem” rWęoLWne Iz:
A OqboMIEqSI Us mUIożek o nqozrtóbwiewie rwrouwscl! bnpjicsue] S qu1s Q3 CS6LMCS
053 - 02 AYBERYMYV
OT" NK2AAOMEKY SS
8IEC OBAMYLETEKY MYLCHDOGC bOTeKY
IG2KT 1431/10 5051 bKe!lL
6CSUIGM | J GSGLM :
161 +3 818-40-48 POWIEM IA "a
A GIYMUS 015
988-532 ŁŚCSU| EA
NESYD GWIMŁ
3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały poprzedzone dyskusją
mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o
tym, jakie to dokumenty.
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w BIP lub na stronie
internetowej urzędu
b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji, tam informacje
trafiają w pierwszej kolejności
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie pokrywające się z tym, co na
stronie internetowej i w BIP
d) Inne, jakie?
5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania użytkowników
Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym dokumencie przygotowanym w
urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
a) tak
b) nie
6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na oficjalnym
profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak
b) nie
6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót odblokowany?
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na oficjalnym
profilu gminy/miasta w tym serwisie?
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz kolejny?
a) tak
b) nie
c) nie dotyczy
d) Inna sytuacja (jaka?)
8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny podmiot
(osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu
b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz zakresu ich obowiązków
związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to konkretnie opisane czy tylko wskazane,
że prowadzą media społecznościowe?)
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH
PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY
PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia profilu. Prosimy o
wskazanie roli zgodnie Z klasyfikacją serwisu Facebook:
https://www.facebook.com/help/289207354498410
a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w społeczności,
Reklamy, Statystyki
d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
f) Inna - jaka?
8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z wykonywaniem umowy na rzecz
urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania znajdują się w umowie.
8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia, które firma
zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o
sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
a) tak
b) nie
11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku jest
opłacane z budżetu gminy?
NIE
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny
profil, na którym informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
TAK
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie jest opłacane przez
gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak płatna promocja profilu, konkretnych
wpisów lub kampanie reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
budżetu gminy.
a) lak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i wójta/burmistrza/prezydenta.
b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
e) Inna sytuacja - jaka?
13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii reklamowych
zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia
2021 r. (o ile dotyczy)
Wójt
ma Marete-danick