Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Miasta Kobyłka jest: Burmistrz Miasta Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230
Kobyłka.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Kobyłka, a
także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować
za pomocą adresu email: urzad@kobylka.pl
3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na
podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie
udzielonej zgody.
4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy
w Urzędzie Miasta w Kobyłce. Ogólną podstawę do przetwarzania danych
stanowi art. 6 ust. 1 lit. a-e ogólnego rozporządzenia. Ogólne cele
przetwarzania danych zostały wskazane w przepisach ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r., poz. 1875 z późn. zm.).
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie;
- realizacji umów zawartych z kontrahentami ;
- w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są
wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu
określonym w treści zgody.
6. Dane osobowe będą przetwarzane oraz przechowywane zgodnie z przepisami
ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
(Dz. U. z 2018 r., poz. 217 z późn. zm.), a w przypadku przetwarzania
danych na podstawie wyrażonej zgody - przez okres niezbędny do realizacji
wskazanego celu.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów
prawa, posiadają Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego
rozporządzenia;
- sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia.
8. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody posiadają
Państwo prawo do:
- dostępu do treści swoich danych, na podstawie art.15 ogólnego
rozporządzenia;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia;
- usunięcia danych, na podstawie art. 17 ogólnego rozporządzenia;
- ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia;
- wniesienia sprzeciwu, na podstawie art. 21 ogólnego rozporządzenia.
9. Prawa te są wykonywane przez Państwa również względem tych osób, w
stosunku do których sprawowana jest prawna opieka.
10. W przypadku, w którym przetwarzanie danych odbywa się na podstawie
wyrażonej zgody, przysługuje Państwu prawo do jej cofnięcia, w dowolnym
momencie, w formie w jakiej została ona wyrażona. Od tego momentu Państwa
dane nie będą przez nas przetwarzane.
11. W sytuacji, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
12. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, są Państwo
zobowiązani do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie
nierozpoznanie sprawy.
13. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w
formie profilowania.