A Burmistrz Siechnic
k
WOP.1431.155.2021
Siechnice, 28 października 2021 r.
Pani
Katarzyna Batko-Tołuć
Pan
Szymon Osowski
sprawa-40100Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek otrzymany w dnia 22 października 2021 r., złożony
w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U.
z 2020 r. poz. 2176), poniżej wskazuję wybrane odpowiedzi:
Ad. 1
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) radni, którzy zgłaszali uwagi do raportu o stanie gminy za 2019 rok.
Ad. 2
a) dostępność wskaźników, danych i informacji.
Ad. 3
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną.
Ad. 4
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców.
Ad. 5
g) praca zdalna pracowników Urzędu podczas przygotowywania raportu celem
dotrzymania terminu.
Ad. 6
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
burmistrza.
Ad. 7
c) żaden z mieszkańców, który nie zebrał wystarczającej liczby podpisów nie zgłosił się
z wnioskiem o zabranie głosu w debacie.
=
Otrzymują:
1. Adresat;
2. WOP - a/a.
Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła Il 12, 55-011 Siechnice, sekretariat: tel. 71 786 09 01, faks 71 786 09 07
www.siechnice.gmina.pl, e-mail: biuroQ umsiechnice.pl
REGON: 931935129, NIP: 912 10 05 691