|URZĄD MIEJSKI Brześć Kujawski, dnia 9 listopada 2021r.
pl. VVładysława Łokietka 1
4337.6B000IZEŚĆ KUJAWSKI
Tel. 54/231-63-10, Fax 231-63-24
e-mail: urzadQ brzesckujawski.pl
Pani
Katarzyna Batko—Tołuć
Pan
Szymon Osowski
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
5 listopada 2021r. informujemy jak niżej:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) dostępność wskaźników, danych i informacji
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
mieszkańcy?
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
g) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu
o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne — wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta
(burmistrza, prezydenta miasta)
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych
przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
9) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także
ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy
o samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka? — nie było takiej sytuacji
RMISPRZAĄ
ŻEŚCIA KUAAWS EG
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej
Rozporządzeniem, informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących
Pani/Panu prawach z tym związanych:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim,
pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 230 48 68,
e-mail:sekretariat © brzesckujawski.pl , reprezentowany przez Burmistrza Brześcia Kujawskiego.
Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym
można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz
korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234 51 78 , mailowo:
dane.osoboweQbrzesckujawski.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji złożonego wniosku o udostępnienie
informacji publicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie obowiązujących przepisów, ustawy z dnia
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej .
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy publiczne
wymienione w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz niszczenia dokumentacji,
podmioty Świadczące usługi obsługi prawnej w zakresie realizowanych postępowań, podmioty
świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe.
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych przez okres 5 lat od dnia
rozpatrzenia wniosku, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie zgodnym z przepisami ustawy z dnia
14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, do ich
sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia
skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą
w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej
na adres: Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski lub
mailowo : dane.osoboweQbrzesckujawski.pl .
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.