Dolice, dnia 10.11.2021 r.
„URZĄD G Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
woj, zacho, 73-114 ice Watchdog Polska
tel. (91) 564 015 8 Ul. Ursynowska 22/2
fax: (91) 564 02 37 02-605 Warszawa
Zmak: WG.1431.55.2021.MK
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o
stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020
rok? PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH
ODPOWIEDZI
e) współpracował z radnymi,
f) analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczną,
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
d) trudności komunikacyjne — wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można
zabrać głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O
WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos
także ci mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7
ustawy o samorządzie gminnym)?,
c) nie było zainteresowania ze strony mieszkańców.
Z poważaniem
Sporządzający informację:
Marta Kęsik — Sekretarz Gminy
Otrzymują:
1. Adresat
2. aa.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH
1. Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Dolice z siedzibą w Urzędzie Gminy Dolice, ul.
Ogrodowa 16, 73-115 Dolice. Kontakt jest możliwy za pomocą telefonu: (+48) 915640129, adresu e-mail:
2. Inspektor Ochrony Danych
Inspektorem Ochrony Danych jest Bartosz Kaniuk, z którym w sprawach ochrony swoich danych osobowych
możecie się Państwo kontaktować przez telefon: +48 608 442 652; adres e-mail: bkaniuki
pisemnie na adres Urzędu Gminy.
3. Cel i podstawa przetwarzania
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) wypełniania obowiązku prawnego w związku z realizowaniem zadań przez Gminę;
b) wykonywania zadania realizowanego w interesie publicznym, lub w ramach sprawowania władzy
publicznej powierzonej Administratorowi,
c) wyrażonej zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym, lub większej liczbie
określonych celów,
d) umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
Odbiorcy danych osobowych
Odbiorcami do których mogą być przekazane Państwa dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań, lub
organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Wójt Gminy Dolice Państwa wniosek
przekazał.
Odrębną kategorią odbiorców, którym mogą być ujawnione Państwa dane są podmioty, które przetwarzają dane
osobowe w imieniu i na zlecenie Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych (np. usługa serwisowa systemów informatycznych).
Okres przechowywania danych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt. 3 celu
przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
Prawa osób, których dane dotyczą
Przysługuje Państwu prawo do:
a. dostępu do treści danych oraz ich sprostowania,
b. usunięcia danych, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisu prawa, lub w ramach sprawowania władzy publicznej,
c. _ ograniczenia przetwarzania danych lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
d. cofnięcia zgody, w przypadku, w którym przetwarzanie Państwa danych odbywa się na podstawie
udzielonej zgody,
e. wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy prawa.