URZĄD GMINY SULMIERZYCE
sprawa-40878Qfedrowanie.siecobywatelska.pl
SSO.1431.66.2021.EO Sulmierzyce, dnia 15.11.2021 r.
Poniżej zamieszczam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 4 listopada 2021 r.:
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują mieszkańcy?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie.
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat
treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci mieszkańcy,
którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)?
©) inna odpowiedź — żaden mieszkaniec nie zgłosił chęci udziału w debacie nad raportem o stanie gminy
za 2020 rok.
ul. Urzędowa 1, 98-338 Sulmierzyce
tel. (044) 684 60 54, fax. (044) 684 60 57
www.sulmierzyce. info
e-mail: sulmierzyce(gminyrp.pl
Konto: Bank Spółdzielczy w Kleszczowie O/Sulmierzyce 66 8978 0008 0030 1846 2000 0020
NIP 508-00-18-848