Content-Type: multipart/alternative; boundary="===============4661014268088308286==" MIME-Version: 1.0 Subject: =?utf-8?q?wniosek_o_informacj=C4=99?= From: sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl To: sekretariat@urszulin.eu Reply-To: sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl Date: Fri, 19 Nov 2021 13:16:22 -0000 Return-Receipt-To: sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl Disposition-Notification-To: sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl Message-ID: <163732778272.31304.12715049145757939886@fedrowanie.siecobywatelska.pl> --===============4661014268088308286== Content-Type: text/plain; charset="utf-8" MIME-Version: 1.0 Content-Transfer-Encoding: 8bit Szanowni Państwo, 04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi. Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego -- Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 adres email: biuro@siecobywatelska.pl skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org NIP 5262842872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu > um@pilawagorna.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni, podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) > urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w > konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h) nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali > mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli > zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d) trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d) informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez > samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, > g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie > informowano o tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko- > Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --===============4661014268088308286== Content-Type: text/html; charset="utf-8" MIME-Version: 1.0 Content-Transfer-Encoding: 8bit

Szanowni Państwo,

04.11.2021 r. skierowaliśmy do Państwa drogą mailową wniosek o udostępnienie informacji publicznej dotyczący raportu o stanie gminy. Do dziś nie otrzymaliśmy na niego odpowiedzi. Przypominamy Państwu o obowiązku niezwłocznego udzielenia na niego odpowiedzi.

Prosimy o odpowiedź na adres sprawa-40600@fedrowanie.siecobywatelska.pl

--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

--

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-10-22 11:13:13 z adresu > um@pilawagorna.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i > art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie > osoby miały > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O > WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI a) > radni, podejmując uchwałę w sprawie > szczegółowych wymogów > dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. > 28 aa > ustawy o samorządzie gminnym, b) wójt (burmistrz, prezydent > miasta), c) > urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu, > d) mieszkańcy w > konsultacjach, debatach, podczas spotkań, e) > pracownicy firmy zewnętrznej, > którym powierzono przygotowanie > raportu, f) inne osoby - jakie? g) nie > jesteśmy w stanie > odpowiedzieć na to pytanie. 2. Jakie czynniki miały > > największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok? > PROSIMY O > WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI a) dostępność wskaźników, > danych i informacji, b) > treść raportu za 2019 rok i > wcześniejszych raportów, c) inne czynniki - jakie? > d) nie > jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie. 3. Jakie działania > > podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. > oczekują > mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH > ODPOWIEDZI a) przygotował > i przeprowadził ankietę konsultacyjną, > b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z > mieszkańcami, c) > zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie, d) > > współpracował z organizacjami społecznymi, e) współpracował z > radnymi, f) > analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o > informację publiczną, g) inne > - jakie? h) nie podjęto żadnych > działań. 4. Jaka była rola radnych przy > przygotowaniu raportu > o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) radni przygotowali uchwałę w sprawie > szczegółowych > wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o > którym mowa w art. 28 aa ustawy o > samorządzie gminnym, b) radni > aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu > w czasie > debaty, c) radni sami pozyskiwali dane do raportu, d) radni > > podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców, e) radni sami > pytali > mieszkańców, co ich interesuje, f) inne - jakie? g) > radni nie byli > zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym > etapie, 5. Na jakie problemy > napotkał urząd przy > przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE > > WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI a) brak dostępu do danych i > informacji, b) > brak informacji zwrotnej od mieszkańców, c) > brak zaangażowania się organizacji > społecznych, d) trudności > komunikacyjne – wytłumaczenie mieszkańcom czemu > służy raport, e) > niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport, f) raport > jest > za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować, g) inne > - > jakie? h) urząd nie napotkał żadnych problemów. 6. Jak > informowano > społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób > będzie można zabrać głos na > temat treści raportu o stanie gminy > za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH > PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI > a) informowano na stronie internetowej gminy lub w > Biuletynie > Informacji Publicznej, b) informowano w gazecie lub biuletynie > > informacyjnym wydawanym przez samorząd, c) informowano w radiu lub > telewizji > samorządowej, d) informowano w mediach > społecznościowych prowadzonych przez > gminę lub wójta (burmistrza, > prezydenta miasta), e) informowano w innych > mediach > funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych przez > samorząd, > f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty, > g) informowano w inny > sposób - proszę opisać jaki, h) nie > informowano o tym mieszkańców. 7. Czy > podczas debaty nad > raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także > ci > mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. > 28 aa > ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)? a) tak, b) nie, > c) inna odpowiedź - > jaka? Prosimy o przesłanie odpowiedzi na > adres {{EMAIL}} Katarzyna Batko- > Tołuć, Szymon Osowski > członkowie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --===============4661014268088308286==--