Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na wniosek o Udostępnienie Informacji Publicznej

Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej RODO informuję,
iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lidzbark
Warmiński, reprezentowana przez Wójta Gminy Lidzbark Warmiński z
siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} Z IOD można
kontaktować się we wszystkich sprawach oraz dylematach związanych z
ochroną danych osobowych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przepisów ustawy
z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora
publicznego oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania
administracyjnego – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W pozostałych przypadkach Pani/Pana dane przetwarzane będą na podstawie
zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych. Pani/Pana dane osobowe mogą być
udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie
odrębnych przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu
administratora danych.
5. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
W przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody, będą one
przechowywane do momentu wycofania zgody.
6. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana
danych, prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacji lub
ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania
danych, wycofania zgody w dowolnym terminie oraz wniesienia skargi do
organu nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO.
7. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe. W sytuacji, gdy dane przetwarzane są na podstawie zgody,
podanie danych jest dobrowolne.
9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.

--
Z poważaniem,
Referent
mgr Radosław Krajewski
tel. 89 767 32 74 wew. 24

Załączniki

  • ORG.1431.48.2021.SI_UIP_w_sprawie_raportu_o_stanie_gminy_za_2020_r..pdf