W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej informuję:
- w gminie nie została podjęta uchwała o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano w gminie rady oświatowej,
- nie podjęto uchwały w sprawie przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,
- w roku 2014 -13 uchwał, w roku 2015 - 68 uchwał, w roku 2016 - 54 uchwały,
- nie było,
- nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- nie utworzono funduszu sołeckiego - Uchwała Nr XXV/132/17 Rady Gminy Piątek z dnia 6 lutego 2017r.- www.bip.ugpiatek.pl
-w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski.
- nie dotyczy,
- nie dotyczy.
Z poważaniem Renata Lepalczyk - Sekretarz Gminy Piątek