Brześć Kujawski, 28 lutego 2022 roku
Pani
Marta Jugusztyn
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25 lutego 2022 r.
informujemy, jak niżej:
Ad. 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji społecznych
Planów Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw
znajdujących się na terenie gminy?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były wnioski i czy zostały
przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały przyjęte, częściowo
przyjęte, czy też odrzucone.
2. Nie
Ad 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na obszarach
leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących się na jej terenie?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były formy ochrony przyrody i
jaką otrzymały nazwę i kto zainicjował ich powstanie
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych form
ochrony przyrody
- pomnik Przyrody ,„„Sosna Hania” w 2021
- Mieszkańcy
2. Nie
Ad 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation Value
Forest (lasów o szczególnych walorach) w ramach systemu certyfikacji gospodarki leśnej
Forest Stewardship Council?
1. Tak.
Jeżeli tak, to:
1.1. Czy w toku procesu wyznaczania gmina otrzymała kwestionariusz?
1.2. Czy kwestionariusz został wyłożony do konsultacji z lokalną społecznością?
1.3. Czy w wyniku tego procesu utworzono strefę lasu o szczególnych walorach (HCVF)?
2. Nie
Ad 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli na
przykład poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali
wpłynąć na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez Lasy Państwowe?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o informacje jaka jest dokumentacji takich działań (np.
pisemny apel, uchwała, protokół spotkania)
1.2 Jeżeli tak i jeżeli istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
2. Nie
/8 TRZ
YŻZZ
LĘT Tom $Sz Chygikowski
Klauzula informacyjna
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119.1) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy o zasadach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych:
i.
10.
11.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brześcia Kujawskiego,
pl. Władysława. Łokietka 1, 87-880 Brześć Kujawski, tel. 54 231-63-10,
e-mail: sekretariat Q©brzesckujawski.pl
Burmistrz Brześcia Kujawskiego wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD),
z którym można się skontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania
danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych tel. 54 234
51 78 , mailowo: dane.osoboweQbrzesckujawski.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji złożonego wniosku
o udostępnienie informacji publicznej
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie ustawy z dnia z dnia
6 września2001 r. o dostępie do informacji publicznej oraz do wykonania zadania
realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej
powierzonej administratorowi (art. 6 ust 1 lit. c, e RODO)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą zostać: uprawnione podmioty i organy
publiczne wymienione w ustawach, podmioty wykonujące usługi archiwizacyjne oraz
niszczenia dokumentacji, podmioty świadczące usługi obsługi prawnej w zakresie
realizowanych postępowań, podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów
przetwarzających dane osobowe, kurierom, operatorom pocztowym
Pani/Pana dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych przez okres 5 lat od dnia rozpatrzenia wniosku, a po tym czasie przez okres oraz
w zakresie zgodnym z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach.
Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych
osobowych, do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, jak również przysługuje
Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt pisemny, za pomocą poczty
tradycyjnej na adres: Urząd Miejski w Brześciu Kujawskim, pl. Władysława Łokietka 1, 87-880
Brześć Kujawski lub na e-mail : dane.osoboweQbrzesckujawski.pl .
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne i poza danymi do kontaktu,
niezbędnymi do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, nie jest
wymagane. Brak wskazania danych kontaktowych (adres, telefon lub e-mail), na które ma
zostać udzielona informacja publiczna, uniemożliwi jej przekazanie
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane,
tj. dane osobowe konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć
dokładny opis jej preferencji i cech. (art. 22 RODO)