URZĄD MIEŚSKI W STARYM SĄCZU
ul. Stefanii Patorego 25
33-340: STARY SĄCZ
tel, 18 446 02 10, fax 18 446 02 13
województwo małopolskie
OR.1431.7.3. ..2022 Stary Sącz, 2 marca 2024 r.
Pani
Marta Jagusztyn
W odpowiedzi na wniosek z dnia 21 lutego 2022 r. w sprawie udzielenia informacji
publicznej poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
Ad. 1
NIE
Ad. 2
NIE
Ad. 3
NIE
Ad. 4
NIE
Z upoważnieni RMISTRZA
- —
mgr Daniel Śmierciak
SEKRETARZ GMINY
Sprawę prowadzi:
Edyta Janik-Swałtek
tel. 18 449 77 56
e-mail: ejswaltek(Ostarysacz.um.gov.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU
Z UDOSTĘPNIANIEM INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46ANE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, ze zm.) - dalej: „RODO” informujemy o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz
o przysługujących Państwu prawach z tym związanych:
10.
11.
|| EE
Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Gmina Stary Sącz reprezentowana przez Burmistrza Starego Sącza, adres
siedziby: ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz.
Z administratorem — Burmistrzem Starego Sącza można się skontaktować za pomocą: elektronicznie email:
gminaQstarysacz.um.gov.pl, ePUAP: /xkk2740tcp/Skrytka_ESP, telefonicznie: +48 18 446 02 70, pisemnie na adres siedziby
administratora.
„ W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych, elektronicznie email:
iodQstarysacz.um.gov.pl; pisemnie na podany w pkt 1 adres, telefonicznie: 786 917 353.
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu:
a) Prowadzenie ewidencji wniosków i udzielanych informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej,
Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane,
a następnie archiwizowane i usuwane na podstawie: przepisów prawa, w tym rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitego rzeczowego wykazu akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych w zw. z art. 6
ust. 1 lit. c RODO, przez okres wynikający z rozporządzenia, odpowiednio: 5 pełnych lat od daty udostępnienia informacji.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do danych osobowych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych ;
©) prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Nie ma zastosowania zgodnie z art. 17
ust. 3 pkt b RODO w przypadkach, gdy przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się z prawnego obowiązku przetwarzana
na mocy prawa krajowego, lub prawa UE któremu podlega administrator, lub do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi; d) prawo do żądania ograniczenia
przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych ;
f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art.
6 ust. 1 lit a lub art.9 ust.2 lit. a) RODO), przysługuje Państwu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie
ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez
Państwa danych osobowych administratorowi ma charakter dobrowolny.
Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi
przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
Administrator w uzasadnionych prawem przypadkach może przekazywać dane osobowe do państwa trzeciego lub do organizacji
międzynarodowej. .
„Państwa dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu
podejmowaniu decyzji, oraz nie będą tworzone żadne profile;
. Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO, mają Państwo prawo wnieść skargę do
organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).