Słupsk, 03 marca 2022 r.
OS.1431.5.2022
Fundacja Lasy i Obywatele
sprawa-45832@info.lasyiobywatele.pl
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Wójt Gminy przesyła odpowiedzi na Państwa pytania
Pytanie 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji społecznych Planów Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw znajdujących się na terenie gminy?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były wnioski i czy zostały przyjęte, częściowo przyjęte,czy też odrzucone.
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
2. Nie
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na obszarach leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących się na jej terenie?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były formy ochrony przyrody i jaką otrzymały nazwę i kto zainicjował ich powstanie
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych form ochrony przyrody
2. Nie
Pytanie 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation Value Forest (lasów o szczególnych walorach) w ramach systemu certyfikacji gospodarki leśnej Forest Stewardship Council?
1. Tak.
Jeżeli tak,to:
1.1. Czy w toku procesu wyznaczania gmina otrzymała kwestionariusz?
1.2. Czy kwestionariusz został wyłożony do konsultacji z lokalną społecznością?
1.3. Czy w wyniku tego procesu utworzono strefę lasu o szczególnych walorach (HCVF)?
2. Nie
Pytanie 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli na przykład poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali wpłynąć na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez Lasy Państwowe?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o informacje jaka jest dokumentacji takich działań (np. pisemny apel, uchwała, protokół spotkania)
1.2 Jeżeli tak i jeżeli istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
2. Nie
Z poważaniem,
z up. Wójta Gminy Słupsk
Joanna Szmidt
Kierownik referatu ds inwestycji,
gospodarki komunalnej
i ochrony środowiska
Otrzymują:
adresat
a/a
URZĄD GMINY SŁUPSK - UL SPORTOWA 34, 76-200 SŁUPSK
tel: 59/ 842 84 60 , 59/ 842 84 69, fax: 59/ 842 92 54; www.gminaslupsk.pl; e-mail: info@gminaslupsk.pl
sporządziła : Marzena Sznajder kontakt: 59/ 842 84 60 wew.24