OA.1431.20.2022
Pani
Marta Jagusztyn
Fundacja Lasy i Obywatele
sprawa-44331@info.lasyiobywatele.pl
dotyczy: udostępnienia informacji publicznej.
Odpowiadając na wniosek z dnia 21 lutego 2022 r. o udostępnienie informacji publicznej
w zakresie działań podejmowanych w okresie od 1 stycznia 2018 r. do dnia sporządzenia niniejszej informacji, w sprawach obszarów leśnych na terenie gminy Polkowice, przesyłamy informację:
Pytanie 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji społecznych Planów Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw znajdujących się na terenie gminy?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były wnioski i czy zostały przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
2. Nie
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na obszarach leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących się na jej terenie?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były formy ochrony przyrody i jaką otrzymały nazwę i kto zainicjował ich powstanie
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych form ochrony przyrody
2. Nie
Pytanie 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation Value Forest (lasów o szczególnych walorach) w ramach systemu certyfikacji gospodarki leśnej Forest Stewardship Council?
1. Tak.
Jeżeli tak, to:
1.1. Czy w toku procesu wyznaczania gmina otrzymała kwestionariusz?
1.2. Czy kwestionariusz został wyłożony do konsultacji z lokalną społecznością?
1.3. Czy w wyniku tego procesu utworzono strefę lasu o szczególnych walorach (HCVF)?
2. Nie
Pytanie 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli na przykład poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali wpłynąć
na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez Lasy Państwowe?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o informacje jaka jest dokumentacji takich działań (np. pisemny apel, uchwała, protokół spotkania)
1.2 Jeżeli tak i jeżeli istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
2. Nie
Ewa Kowalik
Z-ca Burmistrza ds. Społecznych
Podpis elektroniczny
Za treść informacji odpowiada:
Furmańska Joanna – Inspektor ds. produkcji rolnej i leśnictwa
Lilla Żelem – Dyrektor Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego
Informacja z zakresu ochrony danych osobowych
Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje się:
Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Polkowic, z siedzibą w Urzędzie Gminy Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice.
W Urzędzie funkcjonuje powołany przez Administratora Inspektor Ochrony Danych,
z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych:
przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@ug.polkowice.pl,
w siedzibie Urzędu Gminy Polkowice,
korespondencyjnie na adres Urzędu: Rynek 1, 59-100 Polkowice.
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są w celu wykonywania przez Burmistrza Polkowic obowiązku udostępnienia informacji publicznej na wniosek.
Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, bądź dobrowolne w zależności od celu i podstawy prawnej przetwarzania. Jednakże niepodanie danych w zakresie wymaganym przez administratora może skutkować niemożnością realizacji celu.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres załatwiania sprawy w Urzędzie, a po jego zakończeniu przez odpowiedni okres wynikający z przepisów prawa, dotyczących obowiązku archiwizacji dokumentów.
Osoby, których dane dotyczą mają prawo do:
dostępu do swoich danych osobowych,
żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe,
żądania usunięcia danych, gdy:
dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,
dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,
żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:
osoby te kwestionują prawidłowość danych,
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,
Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,
wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy uzna, że przetwarzanie danych narusza obowiązujące przepisy prawa z zakresu ochrony danych osobowych.
Podczas przetwarzania w celu rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej nie dokonuje się zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.