Gmina
UJAZD
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(dotyczy udostępniania informacji publicznej)
Zgodnie z art. 13 ust. I i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych — zwanego dalej RODO) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119,
str. 1 z późn. zm.) informuję, że:
1.
10.
Administratorem Pana/Pani danych osobowych Wójt Gminy Ujazd z siedzibą: 97-225 Ujazd, plac
Kościuszki 6. Z Administratorem można się kontaktować listownie na adres: 97-225 Ujazd, plac
Kościuszki 6, przez adres e-mailowy: ugujazdQujazd.com.pl oraz telefonicznie pod numerem:
(44) 719-21-29, (44)719 21 23.
„. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod
numerem telefonu: (44) 719-21-29 lub pod adresem e-mail: iod(Qujazd.com.pl.
. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz lit. e RODO
w związku z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U.
z 2020 r. poz. 2176). Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych identyfikacyjnych jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku w zakresie rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
W sytuacji, w której konieczne będzie wydanie w Pani/Pana sprawie decyzji administracyjnej, może
wystąpić potrzeba uzupełnienia danych osobowych, stosownie do wymagań, które wynikają
z ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2020 r.
poz. 256 ze zm.).
. Państwa dane osobowe może być przekazane operatorowi pocztowemu (w przypadku prowadzenia
korespondencji pocztowej).
„ Pana/Pani dane nie będą przekazywane do państw trzecich.
Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi —
5 lat (chyba, że Archiwum Państwowe, po przeprowadzeniu ekspertyzy, wydłuży okres
przechowywania).
. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do żądania
od Administratora:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (zgodnie z zapisami art. 15 RODO),
b) sprostowania (poprawiania) swoich danych (zgodnie z art. 16 RODO),
c) usunięcia danych osobowych (zgodnie z art. 17 RODO),
d) ograniczenia przetwarzania danych (zgodnie z art. 18 RODO),
e) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (zgodnie z art. 21 RODO).
.. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie może
uniemożliwić rozpatrzenie wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wydanie decyzji.
Pana/Pani dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu.
WÓJT GMINY
mgrinż. Artur Pawlak
(podpis Administratora)