Urząd Gminy Łomża
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1a
18-400 Łomża
Łomża, 7 marca 2022 r.
WO.1431.15.2022
Marta Jagusztyn
Fundacja Lasy i Obywatele
sprawa-45803©info.lasyiobywatele.pl
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 21 lutego 2022 r.
informuję, co następuje:
Ad 1) Przedstawiciele Gminy Łomża nie zgłaszali wniosków podczas konsultacji społecznych Planów
Urządzenia lasu organizowanych przez Lasy Państwowe.
Ad 2) Gmina Łomża nie utworzyła tzw. małych form ochrony przyrody na obszarach leśnych
zarządzanych przez Lasy Państwowe.
Ad 3) Gmina Łomża, na dzień złożenia wniosku, nie brała udziału w procesie wyznaczania stref High
Conservation Value Forest w ramach systemu certyfikacji gospodarki leśnej Forest Stewardship
Council.
Ad 4) Władze Gminy Łomża nie wpływały na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w Gminie
Łomża przez Lasy Państwowe.
f
Zup: jta
/
mgr: azik
Sekretarz Gminy
Informację sporządzili:
Elżbieta Kulesza, inspektor
tel. 86 473 73 30
Katarzyna Sierzputowska, inspektor
tel. 86 473 73 36
Informację sporządził i udostępnił:
Artur Marek, inspektor
tel. 86 473 73 43
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L
119, s. 1) - zwanym dalej RODO — ustala się niniejszą klauzulę:
VI.
VII.
Administrator danych osobowych
Wójt Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a 10-400 Łomża.
Inspektor Ochrony Danych
Urząd Gminy Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a 10-400 Łomża, e-mail: iodQ gminalomza.pl
Cele i podstawy przetwarzania
1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja wniosków o udostępnienie informacji publicznej
2. Podstawą przetwarzania jest:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO-jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego,
oraz w szczególności:
b) ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Okres przechowywania danych
Zebrane dane będą przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstawą przetwarzania,
określonym w pkt. III, na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67).
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upoważnionym na podstawie
odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państwa
trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
1. Podanie przez Panią/Pana danych jest obowiązkiem wynikającym z przepisów prawa, a konsekwencją
niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji usługi/zadania.
2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.