URZĄD GMINY
83-220 Skóruć, ui. Uwarcowa 6 .
woj porsorskie. "a Skórcz, dnia 07.03.2022 r.
ZK 1431.2.2022
Fundacja Lasy i Obywatele
Marta Jagusztyn
Członkini Zarządu
Dotyczy: udzielenia informacji publicznej
Działając na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zm.), Wójt Gminy Skórcz udziela
informacji.
Pytanie 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji
społecznych Planów Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla
nadleśnictw znajdujących się na terenie gminy?
1. Fak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były wnioski i czy zostały
przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały przyjęte, częściowo
przyjęte, czy też odrzucone.
2. Nie
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na
obszarach leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących się na jej terenie?
1. Fak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były formy ochrony przyrody i
jaką otrzymały nazwę i kto zainicjował ich powstanie
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych form
ochrony przyrody
2. Nie
Pytanie 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation
Value Forest (lasów o szczególnych walorach) w ramach systemu certyfikacji gospodarki
leśnej Forest Stewardship Council?
1. Fak=
Jeżeli tak, to:
1.1. Czy w toku procesu wyznaczania gmina otrzymała kwestionariusz?
1.2. Czy kwestionariusz został wyłożony do konsultacji z lokalną społecznością?
1.3. Czy w wyniku tego procesu utworzono strefę lasu o szczególnych walorach (HCVF)?
2. Nie
Pytanie 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli
na przykład poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali
wpłynąć na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez Lasy Państwowe?
1. Fale.
1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o informacje jaka jest dokumentacji takich działań (np.
pisemny apel, uchwała, protokół spotkania)
1.2 Jeżeli tak i jeżeli istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
2. Nie
Otrzymują:
1.Adresat: e-mail sprawa-45949(0info.lasyiobywatele.pl
2.A/a