KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z UDOSTĘPNIANIEM INFORMACJI
PUBLICZNEJ.
Zgodnie z art, 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobod-
nego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej „RODO” uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych przez Urząd Miasta Wojkowice jest Burmistrz
Miasta Wojkowice z siedzibą w Wojkowicach przy ul. Jana II Sobieskiego 290a, kod pocztowy 42-580
Wojkowice, dane kontaktowe: tel. 32 769 50 66, e-mail. sekretariatQwojkowice.pl. .
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Wojkowice, Jana II Sobieskiego 290a, kod
pocztowy 42-580 Wojkowice, telefon: 32 769 50 79; adres e-mail: iodQQwojkowice.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu prowadzenia postępowania wnioskowego o udostępnienie
informacji publicznej, na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz.U.2019. 1429 z późń. zm.) oraz wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym
mowa w art. 6 ust 1. lit. c) RODO. .
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu do którego zostały zebrane.
Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów
powszechnie obowiązującego prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług, w ramach których odbywa się przetwarzanie danych osobowych tj.;
« Firmie Sputnik Software sp. z 0.0. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Klinkierowej 7, 60-104 Poznań, która
zapewnia wsparcie techniczne i utrzymanie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów
w Urzędzie Miasta Wojkowice,
5. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, chyba
że przepisy prawa stanowią inaczej.
6. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres czasu wskazany
w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna BES, tj. minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po
ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu sprawy,
a następnie przekazane do Archiwum Państwowego w Katowicach, gdzie będą przetwarzane wieczyście. Okres
przetwarzania może ulec zmianie ze względu na szczegółowe przepisy prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) danych
oraz ograniczenia przetwarzania danych. Niektóre prawa takie jak: prawo do sprzeciwu, przenoszenia lub
usunięcia mogą nie mieć zastosowania lub mogą być ograniczone na podstawie Ogólnego Rozporządzenia
2016/679 RODO lub przepisów szczególnych.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Panią/Pana danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do uzyskania odpowiedzi na wniosek
o udostępnienie informacji publicznej. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości
wywiązania się z obowiązku udzielenia odpowiedzi na wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.