Witam!

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który
wpłynął do tut. Urzędu w dniu 09 stycznia 2018 r., na podstawie art.
13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (tekst. jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 1764 ze zm),
informuję, co następuje:

- w gminie Oleśnica nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej(art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie);
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego
(art. 41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o
wolontariacie);
- w gminie Oleśnica nie powołano rady oświatowej;
- w gminie Oleśnica nie obowiazuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym);
- liczba podjętych uchwał w latach: 2014 r. - 96, 2015 r. - 91, 2016
r. - 90;
- w latach 2014 - 2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami;
- w gminie Oleśnica nie utworzono młodzieżowej rady gminy;
- nie utworzono gminnej rady seniorów;
- w gminie Oleśnica wyodrębniono fundusz sołecki, adres strony z
obowiazującą uchwałą:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOlesnica/document/3956/Uchwa%C5%82a-XLIII_311_14

oraz zmiana do ww. uchwały:

http://prawomiejscowe.pl/UrzadGminyOlesnica/document/6840/Uchwa%C5%82a-XIX_120_16

- fundusz sołecki za rok 2017 r. został zrealizowany, zarządzenia mają
status wykonanych. W roku 2018 nie wydano jeszcze zarządzeń w związku
z realizacją funduszu sołeckiego;
- w gminie Oleśnica nie funkcjonuje budżet obywatelski
(partycypacyjny).

--
Pozdrawiam,

Agnieszka Kembłowska - Inspektor ds. obsługi Rady Gminy
email: {{ email }}
tel. (+48 71) 314 02 07

Urząd Gminy Oleśnica
ul. 11 Listopada 24
56-400 Oleśnica
www.olesnica.wroc.pl