SG.1431.8.2022 Dynów, 2022-03-21
ODPOWIEDŹ
NA WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Wnioskujący: Fundacja Lasy i Obywatele
Adres:
e-mail: sprawa-45760@info.lasyiobywatele.pl
Treść wniosku:
Zwracam się z prośbą o udostępnienie informacji w następującym zakresie:
Pytanie 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta > zgłaszali > wnioski podczas konsultacji społecznych Planów Urządzenia Lasu > > organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw znajdujących się > na terenie > gminy?
1. Tak. 1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o > przesłanie informacji jakie > to były wnioski i czy zostały > przyjęte, częściowo przyjęte, czy też odrzucone. >
1.2 Jeżeli tak, > wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały > przyjęte, > częściowo przyjęte, czy też odrzucone.
2. Nie
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na > obszarach leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących > się na jej terenie?
Jeżeli tak, wnioskujemy o > przesłanie informacji jakie to były formy > ochrony przyrody i jaką > otrzymały nazwę i kto zainicjował ich powstanie 1.2 > Jeżeli tak, > wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych > > form ochrony przyrody 2. Nie
Pytanie 3. Czy gmina/miasto > brała udział w > procesie wyznaczania stref High Conservation Value > Forest (lasów o szczególnych > walorach) w ramach systemu > certyfikacji gospodarki leśnej Forest Stewardship > Council? 1. > Tak. Jeżeli tak, to: 1.1. Czy w toku procesu wyznaczania > > gmina otrzymała kwestionariusz? 1.2. Czy kwestionariusz został > wyłożony do > konsultacji z lokalną społecznością? 1.3. Czy w > wyniku tego procesu utworzono > strefę lasu o szczególnych walorach > (HCVF)? 2. Nie
Pytanie 4. Czy władze > bądź przedstawiciele > gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli na przykład > poprzez > apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali > > wpłynąć na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez > Lasy Państwowe? > 1. Tak. 1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o > informacje jaka jest dokumentacji > takich działań (np. pisemny > apel, uchwała, protokół spotkania) 1.2 Jeżeli tak i > jeżeli > istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
Udostepniający informację: Urząd Miejski w Dynowie, 36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
Treść udostępnionej informacji:
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję, że:
Pytanie1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji społecznych Planów Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw znajdujących się na terenie gminy ?.
Odpowiedź. Nie.
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na obszarach leśnych zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujące się na jej terenie ?
Odpowiedź.
Tak.
Dwa pomniki przyrody ( 1. Lipa drobnolistna, 2. Sosna zwyczajna).
Wniosek Nadleśnictwa Dynów – wniosek przyjęty Uchwałą nr VI/47/19 rady Miasta Dynów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie ustanowienia pomników przyrody.
Pytanie 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation Value Forest (lasów o szczególnych walorach)
Odpowiedź. Nie
Pytanie 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek sposób (czyli na przykład poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali wpłynąć na sposób prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez lasy państwowe ?
Odpowiedź. Nie.
Osoba udzielająca informacji:
Wojciech Barański
Sekretarz Gminy Miejskiej Dynów