URZĄD MIASTA I GMINY
W BARDZIE
ul. Rynek 2, 57-256 Bardo
tel. 74 8171 478, fax 74 8171 424
e-mail: umigQbardo.pl
RI.1431.12.2022 Bardo, dnia 15.04.2022 r.
RI.KW-0387/22
Pani
Marta Jagusztyn
Fundacja Lasy i Obywatele
w dniu 24.02.2022 r.
ublicznej z dnia 21.02.2022 r., uzupełnionego
W odpowiedzi na Pani wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
21.02.2022 r., uzupełniony w dniu 24.02.2022 r., informuję co następuje:
Ad 1. Nie
Ad 2. Tak. Pomniki przyrody:
- „Helena” Daglezja zielona (Pseudotsuga menziesii),
- „Antoni” Świerk pospolity (Picea Abies).
Wnioskujący o ustanowienie ww. pomników przyrody: Nadleśnictwo Bardo Śląskie.
Ad 3. W okresie, którego dotyczą pytania: nie. W 2020 r. Nadleśnictwo Bardo Śląskie
przeprowadziło konsultacje społeczne związane ze zakualizowaniem listy lasów HCVF
(certyfikat FSC).
Ad 4. Nie.
Z yp. Burlnistrza
iasta i Gyhiny Bardo
urmństrza
(Rafał Batóg
Otrzymują:
1. Adresat
(odpowiedź wysłana na adres e-mail: sprawa-14.3786
2. RI aa
Sporządził:
Sylwester Zwaduch
Klauzula informacyjna
Wypełniając obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 RODO, informujemy że:
l. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bardo, ul. Rynek 2, 57-256 Bardo, tel. 74 81
71 478.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod adresem ul. Rynek 2, 57-256 Bardo,
e-mail: iod(dbardo.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej, złożonego przez
wnioskodawcę -na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
w związku z obowiązkiem prawnym ciążącym na administratorze w oparciu o art. 6 ust.1 lit c) RODO;
4. _ Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane :
e Podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa jeżeli wykażą interes prawny lub faktyczny w otrzymaniu Państwa
danych osobowych np. Sądy, Prokuratura, Komornicy Sądowi, państwowym i samorządowym jednostkom organizacyjnym.
«e Podmiotom przetwarzającym na podstawie zawartych umów powierzenia lub innym administratorom danych przetwarzający
Państwa dane we własnym imieniu takie jak: podmioty świadczące usługi informatyczne, pomoc prawną, lub inne podmioty
świadczące usługi doradcze, audytowe, oraz prowadzące działalność pocztową i kurierską, a także podmioty świadczące
działalność płatniczą np. banki
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane. Okresy
przechowywania poszczególnych danych osobowych określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt.
6. Posiadają Państwo prawo: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia
sprzeciwu, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak ich niepodanie może uniemożliwić rozpatrzenie wniosku
o udostępnienie informacji publicznej
W wypadku zaistnienia konieczności wydania w Pani/Pana sprawie decyzji administracyjnej może zaistnieć potrzeba uzupełnienia
danych osobowych o adres korespondencyjny, stosownie do wymagań wynikających z ustawy z 14 czerwca 1960 r. — Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017, poz. 1257).
8. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
W przypadku naruszenia zasad przetwarzania danych osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego — Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedziba przy ul Stawki 2, 00 — 193 Warszawa.