Witam.

Odpowiadając na email z dnia 9 stycznia 2018r. Urząd Gminy Grudziądz
przesyła następujące informacje:

- uchwała dot. trybu szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację
zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej nie istnieje;

- gminną radę działalności pożytku publicznego - nie utworzono;

- nie powołano gminnej rady oświatowej;

- uchwała dot. Zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami -
obowiązuje. Zał. nr 1.

- liczba przyjętych uchwał przez radę w latach 2014-2016 wynosi 347;

- liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-2016 -
brak;

- nie utworzono młodzieżowej rady gminy;

- nie utworzono gminnej rady seniorów;

- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki. Zał. nr 2;

- link - brak;

- budżet obywatelski w gminie Grudziądz nie funkcjonuje.

Zał. nr 1.

Zał. nr 2.

Jolanta Łańczak

Insp .d/s obsługi rady gminy.

Załączniki

  • fundusz_sołecki.pdf
  • konsultacje_z_organizacjami_pozarządowymi.pdf