Urząd Miejski w Wyśmierzycach
) ul. A. Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce
Z tel. (48) 615-70-03, e-mail: umwysmierzyce©wysmierzyce.pl
RGKBiOŚ. 1431.03.2022 Wyśmierzyce, dnia 27 kwietnia 2022 roku
sprawa-45484 Qinfo.lasyiobywatele.pl
INFORMACJA PUBLICZNA
Na podstawie art. 2 ust. l oraz art. 10 ust. I w zw. zart. 13 ust. l ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2020 poz. 2176 z późn.
zm.) po rozpatrzeniu wniosku z dnia 21 kwietnia 2022 roku, Burmistrz Wyśmierzyc
przekazuje odpowiedzi na zadane pytania.
e Pytanie 1.
Odpowiedź: Nie.
e Pytanie 2.
Odpowiedź: Nie.
e Pytanie 3:
Odpowiedź: Nie.
e Pytanie 4:
Odpowiedź: Nie.
Elektronicznie podpisany
Małgorzata przez Małgorzata
Zajączkowska
Zaj ączkows Ka Data: 2022.04.27 15:51:02
+02'00'
Otrzymują:
1. Adresat,
2. a/a.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DO WNIOSKU O UDOSTĘPNIENIE
INFORMACJI PUBLICZNEJ
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”),
informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym
związanych.
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Wyśmierzycach jest
Burmistrz Miasta Wyśmierzyce, ul. Adama Mickiewicza 75, 26-811 Wyśmierzyce.
2.
Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie
działania Urzędu Miejskiego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu: iod@wysmierzyce.pl
3.
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu :
3.1. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), polegających na
rozpatrzenia wniosku o udostępnienie informacji publicznej zgodnie z art. 2 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 roku poz. 2176);
3.2. wykonania zadań realizowanych w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej
powierzonej Administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO);
4.
W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 odbiorcami Państwa danych osobowych
mogą być:
4.1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów
władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
4.2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów lub obowiązujących przepisów maja prawo dostępu do
tych danych;
5.
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3, a po
tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym
przepisy dotyczące archiwizacji danych (ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach) tj. przez okres 5 lat, liczony w pełnych latach kalendarzowych począwszy od dnia 1 stycznia roku
następnego od daty zakończenia sprawy;
6.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
6.1. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
6.2. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe
lub niekompletne;
6.3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
6.3.1. dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
6.3.2. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
6.3.3. osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą
przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
6.3.4. dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
6.3.5. dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów
prawa;
6.4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
6.4.1. osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
6.4.2. przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu
danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
6.4.3. Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje
ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
6.4.4. osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy
prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
6.5. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
7.
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Państwa danych osobowych, przysługuje
Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8.
Podanie danych adresowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy, za wyjątkiem danych
oznaczonych w formularzu urzędowym jako dobrowolne. Niepodanie wymaganych danych uniemożliwi rozpoznanie
sprawy.
9.
Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.