Dzień dobry.

W odpowiedzi na zapytanie o udzielenie informacji publicznej z dnia 9
stycznia 2018 r. informuję:

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie);

- w gminie nie powołano gminnej rady pożytku publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), link:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=6820&y=2016;

- Rada Gminy Dąbrowa Chełmińska w roku 2014 podjęła 99 uchwał w tym 25
uchwał w kadencji, która rozpoczęła się w roku 2014, w roku 2015 podjęto
100 uchwał, a w roku 2016 - 89 uchwał,

- w roku 2014 przeprowadzono 17 konsultacji z mieszkańcami gminy Dąbrowa
Chełmińska, w roku 2015 konsultacji nie przeprowadzano, w roku 2016
odbyły się 4 konsultacje z mieszkańcami,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie powołano młodzieżowej rady gminy,

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie utworzono rady seniorów.

w gminie wyodrębniono fundusz sołecki, link do strony:
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=uchwaly&nid=5207&y=2014&q=wyodr%C4%99bnienie+funduszu+so%C5%82eckieg,

- zarządzenie Wójta Gminy dot. realizacji funduszu sołeckiego:
na rok 2017 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6794&y=2016;
na rok 2016 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=6149&y=2015;
na rok 2015 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=5432&y=2014;
na rok 2014 -
http://www.bip.dabrowachelminska.lo.pl/?app=zarzadzenia&nid=4723&y=2013'

- w gminie Dąbrowa Chełmińska nie funkcjonuje budżet obywatelski.

W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji.

Dorota Kraska-Wadych

Sekretarz Gminy
Dąbrowa Chełmińska
tel. 52 38 16 047