W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy:

  - w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku
publicznego i o wolontariacie),
 - nie utworzono  gminnej rady działalności pożytku publicznego (art.
41e ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),
 - nie  powołano w gminie rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego),
 - nie  obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),
 -  liczba przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016,
2014 -49
2015- 50
2016- 36

 -  nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016,
 - nie utworzono młodzieżowej rady gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
 - nie utworzono gminnej rady seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o
samorządzie gminnym),
 - nie  wyodrębniono w gminie funduszu sołeckiego (art. 2 ust. 1 ustawy
o funduszu sołeckim), link -
http://wisniewo.bipgmina.pl/wiadomosci/629/wiadomosc/371826/uchwala_nr_xxiv10817

-  w gminie  nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) -
rozumiany jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w
sprawie przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez
mieszkańców projekty,

Iwona Rejniak
Sekretarz Gminy
236557024