W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 30 stycznia 2018 roku Gmina Smyków informuje, że:

- w latach 2014-2016 Rada Gminy podjęła 178 uchwał (2014r. - 54 , 2015r. -
69, 2016 - 55),

- w gminie wyodrębniono Fundusz Sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu
sołeckim), link, pod którym dostępna jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu
zgody na wyodrębnienie funduszu sołeckiego:
http://bip.smykow.pl/bip/index6d44.html?id=131,

- nie było zarządzeń, wydanych w związku z realizacją funduszu sołeckiego w
gminie,

- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art.
19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- nie utworzono Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (art. 41e ust.
1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie),

- w gminie nie powołano Rady Oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego),

- w gminie nie obowiązuje uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym),

- w latach 2014-2016 nie przeprowadzono konsultacji z mieszkańcami,

- nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- nie utworzono Gminnej Rady Seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie
gminnym),

- w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) - rozumiany
jako konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie
przeznaczenia części wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców
projekty,

-w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Ewa Mijas - Inspektor ds. księgowości podatkowej