odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIŁORADZ w sprawie Monitoring samorządy #2064 z MIŁORADZ
A.1431.6.2018
W gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultacji z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów
prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
organizacji -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/11/wrz/wed_nov_30_12_04_11_cet_2011_55_resolution.pdf
Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
Nie powołano gminnej rady oświatowej,
Brak jest uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami w sprawie budżetu obywatelskiego,
Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,
Nie utworzono gminnej rady seniorów,
Wyodrębniono fundusz sołecki -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/14/mar/fri_mar_28_07_38_11_cet_2014_246_resolution.pdf
Zarządzenie w sprawie realizacji funduszu sołeckiego
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Zarz
adzenia/2006/12/paz/10_2012_ordin.pdf
Na terenie gminy nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Rajmund Kossarzecki
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Miłoradzu
ul. Żuławska 9
82-213 Miłoradz
NIP 579-001-50-78
<http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl
tel. 55 271 15 31 wew. 12
tel. 669 330 262