A.1431.6.2018

W gminie obowiązuje uchwała w sprawie określenia szczegółowego sposobu
konsultacji z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami
pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 projektów aktów
prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych
organizacji -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/11/wrz/wed_nov_30_12_04_11_cet_2011_55_resolution.pdf

Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,

Nie powołano gminnej rady oświatowej,

Brak jest uchwały dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami w sprawie budżetu obywatelskiego,

Nie utworzono młodzieżowej rady gminy,

Nie utworzono gminnej rady seniorów,

Wyodrębniono fundusz sołecki -
http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Uchw
aly/14/mar/fri_mar_28_07_38_11_cet_2014_246_resolution.pdf

Zarządzenie w sprawie realizacji funduszu sołeckiego

http://miloradz.biuletyn.net/archiwum/www.pomorskie.eu/res/BIP/Miloradz/Zarz
adzenia/2006/12/paz/10_2012_ordin.pdf

Na terenie gminy nie funkcjonuje budżet obywatelski.

Rajmund Kossarzecki

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Miłoradzu

ul. Żuławska 9

82-213 Miłoradz

NIP 579-001-50-78

<http://www.miloradz.malbork.pl/> www.miloradz.malbork.pl

tel. 55 271 15 31 wew. 12

tel. 669 330 262

Załączniki

  • image001.gif
  • image002.jpg