Podaję poniżej odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o udostępnienie informacji publicznej
z dnia 31 stycznia 2018r.
- nie ma uchwały w sprawie trybu i kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego,
- nie utworzono rady działalności pożytku publicznego,
- nie powołano rady oświatowej,
- obowiązuje w gminie uchwała w sprawie trybu i zasad przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- liczba uchwał – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- nie przeprowadzano konsultacji z mieszkańcami w latach 2014-16,
- utworzono młodzieżową radę gminy,
- nie utworzono gminnej rady seniorów,
- wyodrębniono w gminie fundusz sołecki,http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9276/uchwaly_rady_gminy
- zarządzenia wójta – http://bip.gminarzgow.pl/wiadomosci/9280/zarzadzenia_wojta_gminy
- w gminie nie tworzy się budżetu obywatelskiego,

inspektor Maria Pakulska
stanowisko ds. Obsługi Organów Gminy
tel: (63) 241 90 18 wew. 27
e-mail: {{ email }}