Szanowni Państwo
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, który wpłynął do Urzędu Miejskiego w Rajgrodzie w dniu 31 stycznia 2018 r. informuję, iż w Gminie Rajgród:
1) nie podjęto uchwały w sprawie trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy obywatelskiej,
2) nie została powołana gminna rada działalności pożytku publicznego,
3) nie została powołana rada oświatowa,
4) w dniu 30 marca 2012 r. Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła uchwałę Nr XVII/101/12 w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród – http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/f2f0d103728cc68/
5) Rada Miejska w Rajgrodzie podjęła w roku 2014 – 88 uchwał, w roku 2015 – 100 uchwał, a w roku 2016 – 80 uchwał,
6) w latach 2014 – 2016 przeprowadzono 4 konsultacje społeczne w trybie określonym uchwałą w sprawie określenia trybu i zasad przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Rajgród
7) utworzono Młodzieżową Radę Miejską w Rajgrodzie,
8) gminna rada seniorów nie została powołana,
9) wyodrębniono fundusz sołecki - http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/aktyprawne/b2317f9edba7383/566ea60bf421c7f/
10) linki do zarządzeń Burmistrza Rajgrodu związanych z realizacją funduszu sołeckiego: http://bip.um.rajgrod.wrotapodlasia.pl/437f02569dbe77e/
11) budżet obywatelski nie został wyodrębniony.
 
Piotr Milewski
Sekretarz Gminy