Dzień dobry

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, informuje
się, iż:

ad.1 - w trybie art. 19 c ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i
o wolontariacie, nie została podjęta uchwała Rady Gminy Tryńcza dot. trybu
i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej

ad.2 - nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego ( art.
41 e ust.1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

ad.3 - nie powołano w gminie rady oświatowej ( art. 78 ust.1 Prawa
oświatowego)
ad.4 - w została podjęta uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania
konsultacji z mieszkańcami ( na podst. art. 5 a ust.2 ustawy o samorządzie
gminnym)
ad.5 - wszystkie podejmowane uchwały przez Radę Gminy Tryńcza zamieszczone
są na stronie www.tryncza.eu - BIP
ad.6 - liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w latach 2014 -
0, 2015- 1, 2016-2
ad.7 - nie utworzono młodzieżowej rady gminy ( art. 5b ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym)
ad.8 - nie utworzono gminnej rady seniorów ( art. 5c ust.2 ustawy o
samorządzie gminnym)
ad.9 - wyodrębniony został fundusz sołecki ( BIP Gminy Tryńcza - uchwała
nr III/26/2015
Rady Gminy Tryńcza z dnia 17 luty 2015 w sprawie wyrażenia zgody na
wyodrębnienie funduszu sołeckiego
ad.10 - w załączeniu skan zarządzenia dot. Regulaminu oraz zasad
wydatkowania środków z Funduszu Soleckiego w Gminie Tryńcza
ad. 11-13 - w gminie nie funkcjonuje budżet obywatelski

Magdalena Rachfał
Sekretarz Gminy Tryńcza
Tryńcza 127 , 37-204 Tryńcza

tel. 16 642 12 21

Załączniki

  • ZARZĄDZENIE.pdf