Witam Szanownych Państwa,
W odpowiedzi na nadesłane pytania udzielam odpowiedzi:
1) W Gminie Ruda Maleniecka nie obowiązuje uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej.
2) W Gminie Ruda Maleniecka nie utworzono rady działalności pożytku
publicznego.
3) W naszej Gminie nie powołano rady oświatowej.
4) W aktualnie obowiązującym Statucie Gminy Ruda Maleniecka jest
załącznik dotyczący zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z
mieszkańcami. Statut jest udostępniony pod adresem:
http://bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/kat/id/23
5) W poszczególnych latach miejscowa rada gminy podjęła następującą
ilość uchwał: 2014 rok – 59, 2015 rok – 60, 2016 rok - 74.
6) W latach 2014-2016 w Gminie Ruda Maleniecka nie przeprowadzono
żadnych konsultacji z mieszkańcami,
7) W Gminie Ruda Maleniecka nie działa młodzieżowa rada gminy.
8) W Gminie Ruda Maleniecka nie działa rada seniorów.
9) W Gminie Ruda Maleniecka nie wyodrębniono funduszu sołeckiego. W tej
sprawie na 2018 r. obowiązuje Uchwała Nr XXIV/152/2017 udostępniona pod
adresem http://bip.rudamaleniecka.samorzady.pl/kat/id/209
10)Gmina nasza nie tworzyła dotychczas budżetu obywatelskiego.

Z poważaniem M.Banasik