Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska

OS.1431.2.2018

Odpowiadając na wniosek o udzielenie informacji publicznej, poniżej
przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
- uchwała na podst. art.19c ust. 1 ustawy o działalności pożytku.... - brak
uchwały,
- gminna rada działalności pożytku publicznego - brak,
- rada oświatowa - brak,
- konsultacje społeczne:
http://bip.morag.pl/akty/0/335/zmiany_Uchwaly_Nr_XLV_2F636_2F06_Rady_Miejskiej_w_Moragu_z_dnia_29_marca_2006_r__w_sprawie_okreslenia_zasad_i_trybu_przeprowadzania_konsultacji_z_mieszkancami_Gminy_Morag/
pierwotnej uchwały Nr XLV/636/06 w BIP nie ma, ponieważ zamieszczamy od
początku kadencji 2006 r. (listopad 2006)
- liczba uchwał podjętych w latach: 2014 – 118 uchwał, 2015 – 99 uchwał,
2016 – 92 uchwały,
- liczba konsultacji w latach 2014-2016 - 6,
- utworzenie młodzieżowej rady gminy - nie,
- utworzenie gminnej rady seniorów - nie,
- wyodrębniony w gminie fundusz sołecki
http://bip.morag.pl/akty/14/1215/wyrazenia_zgody_na_wyodrebnienie_w_budzecie_Gminy_Morag_srodkow____0D_0A_______stanowiacych_fundusz_solecki__0D_0A/
- zarządzenia organu wykonawczego związane z realizacją funduszu
sołeckiego - brak zarządzeń,
- brak budżetu obywatelskiego,
- inna konstrukcja prawa budżetu obywatelskiego - w budżecie gminy
wyodrębniono dla 8 osiedli (miasto) środki finansowe w wysokości po 10.000
zł. Decyzję o podziale środków (na jaki cel) podejmuje ogólne zebranie
mieszkańców osiedla.

z up. burmistrza Morąga
Jan Zambrzycki
sekretarz Gminy Morąg