Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych? - 17
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych? - TAK
a) Jeśli tak, to jakich? – system dziedzinowy, obieg dokumentów
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów? - TAK
a) Jeśli tak, to jakich? – źródło, bestia, płatnik, ceidg
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów? - ŹRÓDŁO
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów. RESPONS -ŻRÓDŁO
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów - NIE
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami. - NIE
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę? NIE
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi. SZBI oraz RODO ze względu bezpieczeństwa w/w dokumenty nie zostaną przesłane.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych? NIE
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby? NIE
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji. NIE
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--