GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO Sikorskiego 4 F: +48 95 735 56 70
66-400 Gorzów Wlkp. E: kancelaria Qum.gorzow.pl
1: www.gorzow.pl
Gorzów Wielkopolski, dnia 18.05.2023 r.
= URZĄD MIASTA p" DEE ZKEKIA
WOR - III.1431.117.2023.KPa
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-52078Q©fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiadając na złożony w dniu 7 maja 2023 r. wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, poniżej przekazuję odpowiedzi na zadane pytania.
Ad 1. Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego zatrudnia 501 pracowników na stanowiskach
merytorycznych.
Ad 2, 2a. Dane w poszczególnych wydziałach urzędu są zbierane w systemach
informatycznych: System Rekord Ratusz, systemy geodezyjne Geobid (EwMapa, EwOpis,
Ośrodek, Adres).
Ad 3, 3a. Dane wprowadzane są do państwowych systemów: PESEL, RDO, BUSC, RDK,
CEPIK.
Ad 3b. Urząd może pobrać dane dla swoich celów z systemów: PESEL, RDO, BUSC, RDK,
CEPIK.
Ad 4. Systemy urzędu nie są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub
rządowymi.
Ad 5. Lista publikowanych rejestrów znajduje się pod adresem:
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/71/Ewidencje_i_rejestry/
Ad 6. W urzędzie nie przeprowadzono inwentaryzacji danych.
Ad 7. W urzędzie nie istnieje raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto
szczególnie zwrócić uwagę.
Ad 8. W urzędzie nie zostały stworzone zostały standardy gromadzenia danych.
Ad 9. W Urzędzie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego nie funkcjonuje stanowisko
„pełnomocnika danych”. Sprawy informatyczne prowadzi Wydział Zarządzania Systemami
Informatycznymi, który współpracuje ze wszystkimi stanowiskami merytorycznymi
w urzędzie.
Ad 10, 11. Koordynowaniem spraw z zakresu tworzenia zbiorów danych oraz otwierania
danych publicznych oraz tematami szeroko pojętej cyfryzacji zajmuje się Dyrektor Wydziału
Zarządzania Systemami Informatycznymi.