URZĄD MIEJSKI W CIECHOCINKU
| ul. Kopernika 19 Telefon (54) 283 64 58
| 87-720 Ciechocinek Fax (54) 283 64 23
/ e-mail:ratuszQciechocinek.pl www.ciechocinek.pl
Ciechocinek, dnia 15 maja 2023 r.
OR.1431.31.1.2023
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
07.05.2023r. (wpływ: 08.05.2023 r.) udzielamy stosownych odpowiedzi :
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych? na
dzień odpowiedzi zatrudnionych 53 pracowników.
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach
informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich? tak, U.I. Info-system, ERGO.
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych
systemów?
a) Jeśli tak, to jakich? nie (z wyłączeniem systemów zleconych - PL.ID, Źródło,
CEDiG, CEPIK.
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów? nie
dotyczy.
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi?
Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów. Nie.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
http://bip.ciechocinek.pl/category/rejestry/
http://bip.ciechocinek.pl/category/strategie-plany-programy/
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie
dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami. nie. Dane dot. gromadzonych i
przetwarzanych zbiorów danych zawarte są w Polityce Bezpieczeństwa i stanowią
dokument objęty ochroną informacji niejawnych.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie
dane warto szczególnie zwrócić uwagę? Nie.
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia
danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi. Nie.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej
informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników
merytorycznych? Nie.
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem
danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby? Nie.
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji. Nie.
Zgodnie z wolą wnioskodawcy odpowiedź zostaje przesłana na adres e-mail:
52072Qfedrowanie.siecobywatelska.pl.
Sporządziła:
Renata Paczkowska — inspektor ds organizacyjnych
przy współpracy informatyka
tel. 54 281 86 34