Na podstawie art. 61 ust. I Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o
dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w
następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
25 pracowników biurowych,
6 pracowników gospodarczych
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach
informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
Urząd korzysta z programów: Płatnik, RESPONS, ŻRÓDŁO, CEIDG,
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych
systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
ŹRÓDŁO, CEIDG
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
ŹRÓDŁO
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi?
Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
ZRÓDŁO, PŁATNIK
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
Rejestr instytucji kultury hitps://bip.swietajno.ug.gov.pl/10087/Rejestr_ Instytucji Kultury
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie
dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
Nie prowadzono inwentaryzacji danych.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie
dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
Nie istnieje taki raport.
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia
danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
W tutejszym urzędzie nie zostały stworzone standardy gromadzenia danych
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej
informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników
merytorycznych?
W tut. urzędzie nie ma stanowiska pełnomocnika danych
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem
danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
Osoby zatrudnione na stanowiskach urzędniczych posiadają dostęp do danych,
przetwarzają dane i zarządzają tymi danymi.
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Nie ma takiej osoby,
zz”
SEKRETABZŹGMINY
4
mgr igżc Piotr zopińskk
f