URZĄD MIASLA I GMINY
ul. Ruszczańska Nr 27
28-230 POŁANIEC
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE
tal, 866-03-05, _ jux, 065-03-28
0837804
S.1431.38.2023 Połaniec, 13.07.2023r.
Pan Szymon Osowski
Pani Katarzyna Batko-Tołuć
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, Urząd Miasta i Gminy
w Połańcu podaje żądane informacje ( dane za rok 2022)
1. Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ
otrzymał w 2022 r.
60 wniosków
2.Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonałw całości. Przez wykonanie
wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji.
Udostępnienie pełnej informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy
potraktować jako wykonanie wniosku w całości.
60 wniosków wykonano w całości
3.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną
(decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet jeśli
organ wydał więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego
wniosku, należy to potraktować jako jedną sprawę (wniosek).
Nie dotyczy
4.Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ
informacji publicznej w 2022 r.? Prosimy 0 wymienienie w treści
wiadomości maksymalnie trzech z poniższych punktów:
Nie dotyczy
wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię,
nazwisko),
wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej,
informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy,
inne.
aosw
=zamno
5.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę
(skargi) na bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których
organ otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia
2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły
się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
Nie dotyczy
6.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na
decyzję (decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których organ
otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia 2022 r.
Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły się przed
1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
Nie dotyczy
7.Liczba wniosków, w sprawie których w 2022r. organ naliczył opłatę za udostępnienie
informacji publicznej.
Nie dotyczy
8.Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w
Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie.
NIE
9. Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie
odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone
stanowisko pracownicze, którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji
publicznej.
W urzędzie nie ma stanowiska ds. informacji publicznej. Rejestr wniosków o
udzielenie informacji publicznej prowadzi sekretarz gminy. Odpowiedzi do
wniosków przygotowywane są na stanowiskach merytorycznych.
Otrzymują: Z poważaniem
1 x adresat z up
1xa/a mgr R odziewana
MINY