Pan/i
SZYMON OSOWSKI
KATARZYNA BATKO-TOŁUĆ

______________________________________
Nasz znak: Or.1431.7.2023

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej
podaję informacje, o które proszono:
1) Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
które organ otrzymał w 2022 roku - 45;
2) Liczba wniosków, które w 2022 organ wykonał w całości - 45;
3) nie dotyczy;
4) nie dotyczy;
5) 0;
6) nie dotyczy;
7) 0;
8) Nie;
9) Nie;

Pozdrawiam.

Małgorzata Wójcik - Inspektor
Urząd Gminy w Budziszewicach
ul.J.Ch.Paska 66
97-212 Budziszewice

Klauzula informacyjna z art.13 RODO - DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,
str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
Budziszewice Budziszewice, ul. J. Ch. Paska 66, 97-212 Budziszewice,
tel. 44 710 23 89, e-mail: {{ email }};
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony danych osobowych: e-mail:
{{ email }};
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. c RODO - obowiązek prawny ciążący na Administratorze, wynikający z
ustawy z dnia 06 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej
(tj. z 2022 r., Dz.U.poz.902) w celu rozpatrzenia wniosku o
udostępnienie informacji publicznej.
4) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest obowiązkowe,
jednakże ich niepodanie może uniemożliwić rozpatrzenie wniosku o
udostepnienie informacji publicznej.
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie organy i
podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych
przepisów w związku z postępowaniami mogącymi się toczyć w zakresie ich
właściwości.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
realizacji wymienionego wyżej celu przetwarzania, a po tym czasie
archiwizowane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia
18.01.2011r. (Dz.U.Nr 14, poz.67 ze zm.) w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, które
wskazuje kat.BE5 – do archiwizowania dokumentów związanych z
udostępnianiem informacji publicznej, co oznacza, że Pani/Pana dane
osobowe będą archiwizowane przez okres 5 lat ( lub dłużej, jeżeli w
ekspertyzie sporządzonej po upływie tego okresu ustalona zostanie
konieczność dalszego przechowywania dokumentów ze wskazaniem okresu tego
przechowywania).
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
lub organizacji międzynarodowej;
9) Posiada Pani/Pan prawo do:
- dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie
art. 15 RODO;
- sprostowania danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie
art. 16 RODO;
- usunięcia Pani/Pana danych (nie ma zastosowania w zakresie w jakim
przetwarzanie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z
obowiązku prawnego) – na podstawie art.17 RODO;
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych, w przypadkach, o których
mowa w art.18 RODO.
Każde z tych żądań będzie przez Administratora rozpatrzone zgodnie z
przepisami RODO.
10) W przypadku naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych, osoba,
której dane dotyczą, może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.